Mobile ID
Mobile ID-ն հարմարավետ և անվտանգ գործիք է թվային նույնականացման համար, որը թույլ է տալիս ստորագրել էլեկտրոնային փաստաթղթեր և օգտվել պետական ծառայություններից՝ Ձեր բջջային հեռախոսի միջոցով։
Մշտապես Ձեզ հետ
Ձեր էլեկտրոնային ստորագրությունը միշտ Ձեզ հետ է. ստորագրեք փաստաթղթերը առցանց՝ ցանկացած պահի և աշխարհի ցանկացած կետից։
Իրավական հաստատում
Mobile ID-ի միջոցով ստեղծված էլեկտրոնային ստորագրությունն ունի իրավաբանական ուժ և լիովին համապատասխանում է օրենսդրությամբ սահմանված նորմերին։
Անվտանգ և հուսալի
Կիրառվում են առաջատար կոդագրման տեխնոլոգիաներ՝ Ձեր տվյալների հուսալի պաշտպանության համար։ Բացի Ձեզանից, ոչ ոք չի կարող ստորագրել. Ձեր SIM քարտը միշտ Ձեր մոտ է, իսկ հասանելիությունը պաշտպանված է միայն Ձեզ հայտնի PIN կոդով։
Ակտիվացման քայլեր
✔ Այցելեք Team վաճառքի և սպասարկման կենտրոն, ✔ Հաստատեք Ձեր ինքնությունը, ✔ Ստացեք PIN կոդեր՝ ծառայության անվտանգ օգտագործման համար: Ակտիվացման համար անհրաժեշտ է անձամբ ներկայանալ Team-ի գրասենյակ՝ ՀՀ օրենսդրական պահանջներին համապատասխան։
Տեխնիկական սահմանափակումների պատճառով Mobile ID ծառայությունը eSIM-ով հասանելի չէ iPhone 11 և ավելի հին մոդելների համար։ Այդ սարքերի համար հասանելի է uSIM քարտ։
Հաճախ տրվող հարցեր
Ի՞նչ է Mobile ID-ն։
Mobile ID-ն թույլ է տալիս բջջային սարքը օգտագործել էլեկտրոնային փաստաթղթերի և գործարքների նույնականացման ու ստորագրման համար։ Ծառայությունը հիմնված է օգտատիրոջ նույնականացման վրա՝ օգտագործելով նրա բջջային համարը և eSIM/SIM քարտի կամ հատուկ պաշտպանված տարրի մեջ պահվող կոդավորված բանալին։
Ովքե՞ր կարող են օգտվել Mobile ID-ից:
Ծառայությունը հասանելի է ֆիզիկական անձանց:
Քաղաքացիության տեսակ և պահանջվող փաստաթղթեր
ՀՀ քաղաքացի
- Վավեր նույնականացման քարտ (ID քարտ) կամ անձնագիր
- ՀՀ ՀԾՀ (ID քարտի առկայության դեպքում)
ՀՀ 070 ծածկագրով քաղաքացի
- 070-ի կողմից տրված անձնագիր
- ՀՀ ՀԾՀ
- Ժամանակավոր պաշտպանության վկայական
Օտարերկրյա քաղաքացի*
- ՀՀ ՀԾՀ (հանրային ծառայությունների համարանիշ)
- Անձնագիր
- Եվ հետևյալ փաստաթղթերից որևիցե մեկը՝
- Ժամանակավոր կամ մշտական կացության քարտ
- Հատուկ անձնագիր
- Բնակության օրինականությունը հավաստող տեղեկանք
*Օտարերկրացիների հաշվառման համակարգում նույնականացման վերաբերյալ համապատասխան նշում կատարելու համար օտարերկրյա քաղաքացիները պետք է մոտենան Վազգեն Սարգսյան 3 հասցեում գործող Հանրային ծառայությունների միասնական գրասենյակ՝ ներկայացնելով անհրաժեշտ փաստաթղթերը։
Ի՞նչ է էլեկտրոնային ստորագրությունը:
Էլեկտրոնային ստորագրությունը Ձեր անձնական ստորագրության թվային համարժեքն է, որն ապահովում է փաստաթղթերի վավերականությունը։ Այն կիրառվում է պայմանագրերի, դիմումների և այլ կարևոր փաստաթղթերի ստորագրման համար՝ երաշխավորելով ապահովություն և հուսալիություն։
Ո՞ր ծառայություններից կարող եմ օգտվել Mobile ID-ի միջոցով:
Mobile ID-ի միջոցով կարող եք՝
✔ Մուտք գործել առցանց բանկային և այլ թվային ծառայություններ
✔ Ստորագրել պայմանագրեր, համաձայնագրեր և այլ փաստաթղթեր
✔ Մուտք գործել պետական ծառայություններ և պորտալներ
✔ Մասնակցել էլեկտրոնային քվեարկություններին և այլ հեռավար գործընթացներին։
Ի՞նչ է EKENG-ը:
«Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ»-ը («ԷԿԵՆԳ») թույլտվություն տրամադրող պետական կազմակերպություն է, որը կառավարում և աջակցում է հավաստագրերի շնորհմանը, թույլատրում է և էլեկտրոնային ստորագրության հավաստագրեր և էլեկտրոնային ստորագրությունից օգտվելու իրավունք է տալիս տարեկան վճարի դիմաց։ «ԷԿԵՆԳ»-ի մասին առավել մանրամասն տեղեկությունները ներկայացված են https://ekeng.am/ կայքում:
Ի՞նչ է “Yes em” պորտալը:
www.yesem.am պորտալը նույնականացման և էլեկտրոնային ստորագրության ապահով համակարգ է: Պորտալի մուտքանունը գրանցված և հաստատված բջջային հեռախոսահամարն է՝ հետևյալ ձևաչափով՝ 0xx xx xx xx: PIN- կոդը գեներացվում է Mobile ID/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայություններին գրանցվելիս: Փաստաթղթերի ստորագրումը և ստուգումը հնարավոր է իրականացնել նաև www.yesem.am պորտալում: «Yes em» պորտալը հետևում է Mobile ID-ի միջոցով կատարված բոլոր գործողություններին և պահում է բոլոր գործողությունների մասին տեղեկությունները:
Արդյո՞ք անհրաժեշտ է փոխել eSIM/SIM քարտը Mobile ID-ի համար:
Այո, Mobile ID օգտագործելու համար պահանջվում է հատուկ eSIM/SIM քարտ։ Դուք կարող եք փոխարինել Ձեր քարտը Team-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոններում։
Որքա՞ն ժամանակ է անհրաժեշտ SIM քարտը փոխարինելու համար:
Եթե ունեք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը, SIM քարտի փոխարինումը տևում է ընդամենը մի քանի րոպե։
Կարո՞ղ եմ անջատել Mobile ID ծառայությունը:
Այո, ցանկացած պահի կարող եք անջատել ծառայությունը՝ դիմելով Team-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոն։
Ի՞նչ անել, եթե SIM քարտս կորել է կամ վնասվել:
Դիմեք Team-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոն՝ SIM քարտը վերականգնելու և Mobile ID-ն վերագործարկելու համար։
Ինչպե՞ս պաշտպանել PIN կոդը:
❌ Ոչ մեկի հետ չկիսվեք Ձեր PIN կոդով
✔ Օգտագործեք բարդ և եզակի կոդեր՝ պաշտպանելու Ձեր տվյալները
Արդյո՞ք Mobile ID-ն անվտանգ է:
Այո, Mobile ID-ն ապահովում է բարձր մակարդակի անվտանգություն՝ կիրառելով առաջադեմ գաղտնագրման տեխնոլոգիաներ և երկաստիճան նույնականացման մեխանիզմներ։
Կարո՞ղ եմ օգտվել Mobile ID-ից արտասահմանում:
Այո, եթե Ձեր SIM քարտը միացված է ռոումինգին, կարող եք օգտագործել Mobile ID-ն արտերկրում։
Անհրաժեշտ է արդյո՞ք հավելված ներբեռնել Mobile ID-ի համար:
Ոչ, Mobile ID-ն աշխատում է առանց հավելվածների։ Բոլոր գործառույթները ներդրված են SIM քարտում։
Ի՞նչ անել, եթե մոռացել եմ PIN կոդը:
Դիմեք Team-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոն՝ PIN կոդի վերականգնման համար։
Որքա՞ն արժե Mobile ID ծառայությունը:
✔ Mobile ID ծառայության միացման և օգտագործման համար վճար չի գանձվում։
✔ eSIM/SIM քարտի փոխարինման արժեքը՝ 500 դրամ։
Կարո՞ղ եմ օգտագործել Mobile ID-ն մի քանի սարքերում:
Mobile ID-ն կապվում է Ձեր eSIM/SIM քարտի հետ, ուստի այն կարելի է օգտագործել միայն այն սարքում, որտեղ տեղադրված է տվյալ քարտը։
Կարո՞ղ եմ փոխել Mobile ID-ի PIN կոդը:
Այո, կարող եք փոխել PIN կոդը Team-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոնում։
Ի՞նչ անել, եթե Mobile ID-ն չի աշխատում:
Ստուգեք բջջային ցանցի հասանելիությունը կամ կապվեք Ձեր օպերատորի աջակցության կենտրոն՝ խնդիրը լուծելու համար։
Ի՞նչ անել, եթե փոխել եմ հեռախոսահամարս:
Հեռախոսահամարը փոխելու դեպքում գործող Mobile ID-ն դադարում է աշխատել, և անհրաժեշտ է մոտենալ Team-ի ցանկացած վաճառքի և սպասարկման կենտրոն ծառայությունը վերաակտիվացնելու համար։
Ի՞նչ կլինի, եթե eSIM քարտը հեռացվի հեռախոսից:
Mobile ID-ով eSIM քարտը հնարավոր է օգտագործել միայն 1 անգամ. օրինակ, եթե ներբեռնված պրոֆիլը ջնջվել է սմարթֆոնից, և բաժանորդը ցանկանում է վերականգնել այն, դա հնարավոր չէ իրականացնել: Անհրաժեշտ է մոտենալ ցանկացած Team գրասենյակ և փոխարինել eSIM-ը։
Տեխնիկական սահմանափակումներ
Տեխնիկական սահմանափակումների պատճառով Mobile ID ծառայությունը eSIM-ով հասանելի չէ iPhone 11 և ավելի հին մոդելների համար։ Այդ սարքերի համար հասանելի է uSIM քարտ։