Հաճախ տրվող հարցեր
- Բջջային
- Team Բոնուս
- Ինտերնետ
- Ինտերնետ փաթեթներ
- Ֆիքսված հեռախոսակապ և Տան համար
- Վճարումներ
- Անձնական գրասենյակ
-
Վավերականության ժամկետ
-
Ինչպե՞ս կարող եմ իմանալ հաշվեկշռի լիցքավորման ժամկետը:
Լիցքավորումն անժամկետ է: Լիցքավորած գումարը կկարողանաք օգտագործել անսահմանափակ ժամկետում քանի դեռ Ձեր հաշվեկշիռը դրական է (հաշվի վրա առկա է գումար):
-
Ես նոր լիցքավորել եմ հաշիվս, բայց հաշվեկշիռը ստուգելիս իմ օրերի քանակի վերաբերյալ որևէ տեղեկություն չի երևում: Ինչո՞ւ:
Օրերի քանակ այլևս գոյություն չունի: Լիցքավորե՛ք Ձեր հաշվեկշիռը ցանկացած գումարով և օգտվե՛ք Team բջջային կապի ցանկացած ծառայություններից՝ օգտագործելով այդ գումարը առանց ժամկետի:
-
Ի՞նչ է լինում իմ ունեցած լիցքավորման ժամկետի հետ:
Ոչինչ, այժմ լիցքավորման ժամկետ գոյություն չունի: Ձեր լիցքավորոմն անժամկետ է։
-
Եթե լիցքավորման ժամկետ չկա, ապա ես կարո՞ղ եմ անգամ 1 տարվա ընթացքում չլիցքավորել և խոսել:
Այո, եթե Ձեր հաշվեկշիռը զրոյական չէ: Եթե այն զրոյական է, ապա դուք կարող եք օգտվել միայն մուտքային ծառայություններից (ընդունել զանգեր, SMS, MMS և այլն):
-
Որքա՞ն ժամանակ կգործի իմ SIM քարտը, եթե հաշիվը զրոյական է կամ բացասական:
Եթե հաշվեկշիռը զրոյական է կամ բացասական և 3 ամիս և ավել չեք օգտվում եք կապի ծառայություններից, պայմանագիրը միակողմանի խզվում է` համաձայն «ԹԻՄ» ՓԲԸ շարժական կապի կանխավճարային համակարգի ծառայությունների մատուցման Պայմանների 11.2 կետի: Դուք հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցին միացրել եք այնպիսի սարքավորումներ, որոնք համատեղելի չեն կամ ներազդում են հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի աշխատանքին կամ հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայություններից օգտվելու ուրիշների հնարավորության վրա: Նշված ժամկետի ավարտից հետո նույն համարի վերականգնումը հնարավոր է ըստ համարի հասանելիության:
-
Որքա՞ն ժամանակ կգործի իմ SIM քարտը, եթե հաշիվը դրական է:
Քարտը կգործի անժամկետ, եթե հաշվեկշռին առկա է գումար, և օգտվում եք կապի ծառայություններից: Կապի ծառայություններից 3 ամիս և ավել չօգտվելու դեպքում Ծառայությունների մատուցումը կարող է կասեցվել և պայմանագիրը կարող է միակողմանի խզվել` համաձայն «Թիմ» ՓԲԸ շարժական կապի կանխավճարային համակարգի ծառայությունների մատուցման Պայմանների 7.2 կետի: Պայմանագիրը հնարավոր է վերակնքել նույն հեռախոսահամարով 1 տարվա ընթացքում։ Համարի վերականգնման համար անհրաժեշտ է անձը հաստատող փաստաթղթով մոտենալ Team մոտակա գրասենյակ և որպես նոր բաժանորդ նույն համարով վերակնքել պայմանագիր, ընտրելով վաճառքում առկա սակագնային փաթեթը և վճարելով այդ սակագնային փաթեթի արժեքը: Նշված ժամկետի ավարտից հետո նույն համարի վերականգնումը հնարավոր է ըստ համարի հասանելիության:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ իմանալ հաշվեկշռի լիցքավորման ժամկետը:
-
Վստահության րոպեներ
-
Ինչպե՞ս է կատարվելու հետ գանձում, եթե հաշվեկշռին չկա համապատասխան գումար:
Փոխանցված գումարի ժամկետը 3 օր է, որի ավարտից հետո «Վստահության րոպեների» գումարը ավտոմատ կգանձվի Ձեր հաշվից, անգամ այն դեպքում, եթե հաշվի վրա համապատասխան գումար չկա:
-
Ինչո՞ւ չեմ կարողանում օգտվել ծառայությունից:
Հերթական անգամ «Վստահության րոպեներ» կարելի է ստանալ նախկինում փոխանցված գումարի գանձումից հետո` 2 օր անց: Ծառայությունից կրկնակի անգամ կարող եք օգտվել, երբ նախորդ փոխանցված գումարը գանձվել է հաշվեկշռից:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ կոդի միջոցով արգելափակել ծառայությունը: Չեմ ցանկանում, որ իմ համարն ունենա տվյալ ծառայությունից օգտվելու հնարավորություն:
Ծառայությունը չի կարող արգելափակվել որևէ կոդի միջոցով: Այն արգելափակելու համար կարող եք դիմել զանգերի կենտրոն կամ այցելել Team գրասենյակ:
-
Ին՞չ արժե ծառայության միացումը:
Ծառայության միացման արժեքը 29 դրամ է
-
Կարո՞ղ ենք ծառայությունից օգտվել գտնվելով ՀՀ տարածից դուրս:
«Վստահության րոպեներ» կարելի է ստանալ ինչպես գտնվելով Հայաստանում, այնպես էլ գտնվելով ռոումինգում:
-
Հետվճարային համակարգի բաժանորդները կարո՞ղ են օգտվել ծառայությունից:
Ծառայությունից կարող են օգտվել միայն կանխավճարային համակարգին պատկանող հեռախոսահամարները:
-
Ինչպե՞ս է կատարվելու հետ գանձում, եթե հաշվեկշռին չկա համապատասխան գումար: