Հաճախ տրվող հարցեր
-
Գիգա(կանխավճարային/հետվճարային)
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել/ ապաակտիվացնել ծառայությունը:
"Giga 1" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել *1101# հրահանգով,ապաակտիվացնել՝ *1001# հրահանգով:"Giga 2" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել *1102# հրահանգով,ապաակտիվացնել՝ *1002# հրահանգով: "Giga 5" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել *1105# հրահանգով,ապաակտիվացնել՝ *1005# հրահանգով: "Giga 10" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել *1110# հրահանգով, ապաակտիվացնել՝ *1010# հրահանգով: "Giga 15" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել *1115# հրահանգով, ապաակտիվացնել՝ *1015# հրահանգով:
-
Ինչքա՞ն է կազմում "Giga" ինտերնետ ծառայության ամսական վճարը:
"Giga 1" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը ամսավճարը կազմում է 700 դրամ է, 1ԳԲ ինտերնետ ծավալի դիմաց:"Giga 2" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը ամսավճարը կազմում է 1000 դրամ է, 2ԳԲ ինտերնետ ծավալի դիմաց: "Giga 5" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը ամսավճարը կազմում է 2000 դրամ է, 5ԳԲ ինտերնետ ծավալի դիմաց:"Giga 10" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը ամսավճարը կազմում է 3500 դրամ է, 10ԳԲ ինտերնետ ծավալի դիմաց:"Giga 15" ամսական գերարագ ինտերնետ ծառայությունը ամսավճարը կազմում է 5000 դրամ է, 15ԳԲ ինտերնետ ծավալի դիմաց:
-
Ծավալը սպառելուց հետո կարո՞ղ եմ ակտիվացնել օրավարձով ինտերնետ ծառայություն:
Ոչ, ծառայության հետ միաժամանակ ակտիվացնել այլ ինտերնետ ծառայություն չեք կարող: Այլ ծառայություն ակտիացնելու համար նախապես անհրաժեշտ է ապաակտիվացնել Giga ծառայությունը:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել օգտագործված ծավալը:
Օգտագործված ծավալը կարող եք ստուգել հետեվյալ հրահանգների միջոցով՝Կանխավճարային՝ *203# Հետվճարային՝ *113#
-
Իմ հեռախոսի տվյալները (օգտագործված տրաֆիկը) տարբերվում են *201# հրահանգի տրամադրած տվյալներից
Հեռախոսասարքի և պրովայդերի տրամադրված տվյալները կարող են չհամնկնել միմյանց հետ: Ծառայության տրամադրման ժամանակ հիմք է ընդունվում պրովայդերի տվյալները:
-
Ինչու՞ չեմ կարողանում ակտիվացնել "Ռուսաստանյան" ծառայությունը:
"Գիգա" և "Ռուսաստանյան" ծառայությունները միասին չեն կարող գործել:
-
Որքա՞ն է 1ՄԲ ինտերնետի սակագինը տրամադրված ծավալը սպառելուց հետո:
Անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո մինչև ծառայության ժամկետի ավարտն ինտերնետի 1 ՄԲ-ի արժեքը 5 դրամ է:
-
Եթե չեմ սպառել տրամադրված ծավալը, այն գումարվու՞մ է հաջորդ ամսվա ծավալին:
Տրամադրված ծավալը չսպառելու դեպքում կատարվում է զրոյացում և հաջորդ ամսվա տրամադրված ծավալին չի գումարվում։
-
Արդյո՞ք ծառայությունը հասանելի է , եթե հեռախոահամարը պատկանում է հետվճարային հաշվարկման համակարգին:
Ծառայությունը հասանելի է ինչպես հետվճարային այնպես էլ կանխավճարային համակարգերի հեռախոսահամարներին։
-
Արդյո՞ք ծառայությունն ավտոմատ կերպով կակտիվանա, եթե 31 օրը սպառվելուց հետո հաշվին բավարար գումար չլինի։
Եթե ծառայության գործողության 31-օրյա ժամկետի ավարտին հաշվին չլինի անհրաժեշտ գումար՝ ամսավճարից ավել, ապա տրամադրվելու է 7 օր դիտարկման ժամանակահատված հաշիվը լիցքավորելու համար: Դիտարկման ժամանակահատվածում՝ հաշիվն անհրաժեշտ գումարով լիցքավորելու դեպքում, կգանձվի ծառայության ամսավճարը և ծառայությունը կրկին կտրամադրվի 31 օրով՝ ներառյալ վերաակտիվացման օրը:
-
Ինչու՞ չեմ կարողանում անմիջապես ակտիվացնել "Giga" ծառայությունը ,"Mega" ծառայության ապաակտիվացումից հետո:
Ծառայությունը կարող է ակտիվանալ նախորդ ինտերնետ ծառայության ապաակտիվացումից 30 րոպե հետո :
-
Արդյո՞ք պարտադիր է անջատել/միացնել հեռախոսը:
Ծառայության ակտիվացումից հետո խնդրում ենք համոզվել, որ գումարը գանձվել է, անջատել/միացնել հեռախոսը և նոր օգտվել ինտերնետից ճշգրիտ տարիֆիկացման նպատակով: Առկա ակտիվ ինտերնետ սեսիաների դեպքում տարիֆիկացումը կարող է կատարվել հիմնական հաշվեկշռից :
-
Կարո՞ղ եմ օգտագործել տրամադրված ծավալը ռոումինգում:
Ծառայության նշված պայմանները գործում են միայն ՀՀ տարածքում:
-
Ծառայությունը չի ակտիվանում ավտոմատ և ապաակտիվացել է չնայած նրան, որ այն իմ կողմից չի ապաակտիվացվել:
Եթե մինչ 7 օրվա դիտարկման ժամանակահատվածի ավարտը հաշիվը չլիցքավորվի ծառայության տրամադրման համար անհրաժեշտ գումարից ավել գումարով, ապա ծառայությունը կապաակտիվացվի, և կրկին ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ կլինի հավաքել ծառայության ակտիվացման հրահանգը:
-
Կարո՞ղ եմ միաժամանակ ակտիվացնել "Giga 1" և "Giga 5" ծառայությունները, առանց նախորդ ծառայության ապաակտիվացման, եթե սպառել եմ տրամադրված ծավալը:
Ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել միայն այն դեպքում, եթե ապաակտիվացրել եք նախորդ ինտերնետ ծառայությունը: Միաժամանակ ծառայությունները չեն գործում:
-
Ծառայությունը ակտիվացրել եմ 23:55-ից հետո, և ստացել եմ ակտիվացման մասին հաստատող հաղորդագրություն, սակայն օգտվում եմ գումարի դիմաց: Ինչու՞:
23:55-00:00 ընթացքում ծառայությունը ակտիվացնելուց հետո հարկավոր է սպասել 2-րդ հաղորդագրությանը, որը գալիս է 00:00 ից հետո, որտեղ նշվում է, որ ծառայությունը ակտիվ է :
-
Ծառայությունից օգտվում եմ մի քանի ամիս, մինչ այդ բավարարել է տրամադրած ծավալը, սակայն այս ամիս սպառվել է նախատեսվածից շուտ: Ձեր կողմից պարբերաբար տրամադրվող ծավալը կարո՞ղ է փոփոխվել:
Տրամադրված ծավալը մեր կողմից պարբերաբար փոփոխվել չի կարող, ծավալը կարող է սպառվել օգտագոծվող կայքերի մեծ ծավալից, ինչպես նաև ինտերնետի (mobile data )ակտիվ լինելու և հավելվածների ավտոմատ թարմացումներից:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել/ ապաակտիվացնել ծառայությունը:
-
Մեգա
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել ծառայությունը:
"Mega 300" օրական ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել հավաքել հետևյալ հրահանգը` *1150#: Օրական վարձը ( օրավարձը )կազմում է 100 դրամ: "Mega 500" օրական ինտերնետ ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել հավաքել հետևյալ հրահանգը` *1500#: Օրական վարձը ( օրավարձը ) կազմում է 150 դրամ:
-
Ին՞չ ծավալ է տրամադրվում "Mega" օրական ինտերնետ ծառայությունն ակտիվացնելու դեպքում:
"Mega 300'' –ը օրական 100 դրամ օրավարձի դիամց տրամադրում է 300 ՄԲ ծավալով գերարագ ինտերնետ: "Mega 500" –ը օրական 150 դրամի դիմաց տրամադրում է 500 ՄԲ ծավալով գերարագ ինտերնետ: Տրամադրված անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո, և մինչև օրացույցային օրվա ավարտը կարող եք շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից` 5 դրամ/ՄԲ հատուկ սակագնով:
-
Արդյո՞ք պարտադիր է անջատել/միացնել հեռախոսը:
Հեռախոսն անհրաժեշտ է անջատել/միացնել գումարի գանձումից հետո, երբ ստանում եք 2-րդ հաղորդագորությունը, իսկ եթե գիշերը Ձեր հաշվին եղել է բավարար գումար և գանձումը կատարվել է գիշերը 00:00-03:30 ժամանակահատվածում, ապա անհրաժեշտ չէ անջատել/միացնել հեռախոսը:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել քանի ՄԲ է մնացել:
Կարող եք ստուգել օգտագործված ծավալը *107# OK հրահանգի միջոցով, ինֆորմացիան նշվում է ԿԲ-ով:
-
Միացնելուց հետո կարո՞ղ եմ անջատել, որ հաջորդ օրվա համար գումարի գանձումը չկատարվի:
Ծառայության ապաակտիվացման հրահանգի հավաքելուց հետո այն անջատվում է և Դուք օգտվում եք ինտերնետից սակագնյաին փաթեթի սակագների համաձայն, եթե չեք ցանկանում որպեսզի կատարվի գանձում հաջորդող օրերի համար, ապա ծառայության ապաակտիվացման հրահանգը անհրաժեշտ է հավաքել մինչև 00:00: Ծառայության ապաակտիվացումից հետո անջատեք նաև հեռախոսի ինտերնետը, որպեսզի ավտոմատ ինտենետի միացում չլինի և հաշվից գումարի գանձումներ չկատարվեն:
-
Ինչու՞ է հաշվից գանձվել գումար, եթե ծառայությունն ակտիվ է:
Քանի որ սպառվել է տվյալ օրվա համար նախատեսված ՄԲ-ները Դուք շարունակել եք օգտվել ինտերնետից 5 դրամ/ մբ սակագնով:
-
Ինչքա՞ն ժամանակ կբավականացնի 300/500 ՄԲ ինտերնետ ծավալը:
Ծառայությունը տրամադրում է ծավալ և մենք չենք կարող նշել , թե (այն Ձեզ) որքան ժամանակ այն Ձեզ կբավականացնի, քանի որ դա կախված է, թե ինչ կայքերից կօգտվեք, նաև հեռախոսի մոդելից և ընտրված ցանցի տեսակից:
-
Օգտվում եմ Smart փաթեթից, ունեմ չսպառված ՄԲ-եր , որոնք տրամադրվում են ըստ սակագնային փաթեթի պայմանի, բայց երբ օգտվում եմ ինտերնետից գումար է գանձում:
Համարին ակտիվ է Մեգա 300/500 ծառայությունը և ըստ սակագնային փաթեթի պայմանի, եթե ակտիվ է նշված ծառայությունն ապա նախապատվությունը տրվում է այդ ծառայությանը և գանձումը կատարվում է տվյալ ծառայության համար:
-
Օգտվում եմ Mega ծառայությունից և ցանկանում եմ ակտիվացնել ինտերնետ փաթեթ, ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել:
Համարին ակտիվացված է Mega 300/500 ծառայություն, եթե տվյալ ծառայության հետ միաժամանակ ակտիվացված է որևէ ինտերնետ-փաթեթ, ապա օգտագործվող ինտերնետի ծավալը կսպառվի և ծառայությունից, և ինտերնետ-փաթեթից: Հետևաբար խորհուրդ է տրվում չակտիվացնել ինտերնետ-փաթեթ, Mega 300/500 ծառայության հետ միաժամանակ:
-
Ինչու՞ է հաշվեկշռից ամեն օր գանձվում է 100/150 դրամ:
Համարին ակտիվ է Մեգա 300/500 ծառայությունը, որի օրավարձը կազմում է 100/150 դրամ: Հաշվեկշռին օրավարձից ավել գումարի առկայության դեպքում ծառայությունն ավտոմատ կերպով կշարունակվի տրամադրվել մինչ ապաակտիվացնելը, եթե չեք օգտվում ինտերնետից ապա անրաժեշտ է ապաակտիվացնել այն *1151#/1501# հրահանգի միջոցով:
-
Ցանկանում եմ ակտիվացնել Մեգա 300/500 ծառայությունը, ստանում եմ պատասխան, որ ծառայությունն արդեն ակտիվ է, բայց օրավարձի գանձումը չի կատարվում։ Ինչո՞ւ:
Մեգա 300/500 ծառայությունը ապաակտիվացրել եք վերջերս, այդ պատճառով համակարգը նման պատասխան է տալիս: Ծառայության ապաակտիվացման դեպքում, այն կրկին ակտվիացնելու համար անհրաժեշտ է սպասել 15 րոպե: Եթե ակտիվացման հարցումը կատարվի ապաակտիվացման պահից 15 րոպեի ժամանակահատվածում, ապա ծառայությունը հնարավոր է չակտիվանա:
-
Ակտիվացրել եմ "Մեգա 300/500" ծառայությունը, ստացել եմ հաղորդագորություն, որ ակտիվացման հրահանգն ընդունված է, բայց երբ օգտվում եմ ինտերնետից գումար է գանձում:
Պարտադիր պետք է սպասել 2-րդ՝ ծառայության ակտիվացումը հաստատող, հաղորդագրության ստացմանը: Եթե ակտիվացման հարցումն ուղարկվել է 23:55-24:00 ժամանակահատվածում, ապա ծառայությունը կակտիվանա հաջորդ օրվա սկզբում` 00:15: Դուք նաև կստանաք հաղորդագորություն այն մասին, որ գումարը գանձվել է, որից հետո անհրաժեշտ է անջատել/միացնել հեռախոսը հավելյալ գանձումներից խուսափելու համար:
-
Կարո՞ղ եմ օգտվել "Մեգա 300/500" ծառայությունից ռոումինգ գոտում:
Ոչ, ծառայությունը գործում է միայն ՀՀ տարածքում:
-
Ակտիվացրել եմ "Մեգա 300/500" ծառայությունը, բայց չեմ կարողանում օգտվել ինտերնետից:
Անհրաժեշտ է ստուգել հեռախոսասարքի կարգավորումները և համարի հաշվեկշիռը: Ծառայությունը մատուցվում է միայն դրական հաշվեկշռի դեպքում: Հեռախոսի կարգավորումները նորից ստանալու համար հավաքեք *151*1# հրահանգը և հետևեք ստացված հաղորդագրության հրահանգներին:
-
Օգտվում եմ COMBO 2 Max սակագնյաին փաթեթից, դեռ 30 օրվա ժամկետը չի ավարտվել, բայց TeamTV հավելվածից օգտվելիս գումար է գանձում, սակայն ըստ պայմանի այն անվճար պետք է գործեր:
Դա հնարավոր է, եթե համարին ակտիվ է Mega300/500 ծառայությունը, TeamTV հավելվածից օգտվելիս գանձվում է գումար:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել ծառայությունը: