Հաճախ տրվող հարցեր
- Բջջային
- Team Բոնուս
- Ինտերնետ
- Ինտերնետ փաթեթներ
- Ֆիքսված հեռախոսակապ և Տան համար
- Վճարումներ
- Անձնական գրասենյակ
-
Հաշվեկշռի ստուգում
-
Ինչպե՞ս է ներկայացվում վճարման ենթակա գումարը հետվճարային համակարգի բաժանորդների համար:
Ամեն ամսի 19-ին կատարվում է միակողմանի` ելքային զանգերի, 22-ին երկկողմանի`մուտքային և ելքային զանգերի, և 23-ին` առանց բաժանորդային վարձի հաշվարկման արգելափակում :
-
Հաշիվը ներկայացնելուց հետո, ժամկետանց գումարի դեպքում ե՞րբ է կատարվում համարի արգելափակում
Ամեն ամսի 19-ին կատարվում է միակողմանի արգելափակում` ելքային զանգերի արգելափակում: 22-ին երկկողմանի արգելափակում և 23-ին` առանց բաժանորդային վարձի արգելափակում:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ տեսնել նախորդ ամսվա համար ներկայացված վճարման ենթակա գումարը:
Նախորդ ամսվա համար ներկայացված վճարման ենթակա գումարը կարող եք տեսնել զանգահարելով 067413 համարին:
-
Ընթացիկ ամսվա ծախսը կարող եք տեսնել զանգահարելով 067412 համարին` հետվճարային համակարգի պարագայում:
Ընթացիկ ամսվա ծախսը կարող եք տեսնել զանգահարելով 067412 համարին` հետվճարային համակարգի պարագայում:
-
Վճարել եմ ավել գումար, ին՞չ կլինի այդ գումարի հետ?
Մնում է հաշվին, որպես գերավճար, մինչև հաջորդ ամսվա հաշիվ ներկայացվելը:
-
Ո՞ր հրահանգով կարող եմ ստուգել հաշիվս, եթե կանխավճարային համակարգի բաժանորդ եմ:
Կանխավճարային համակարգի բաժանորդները հաշվի ստուգումը կարող են կատաել *102# հրահանգի միջոցով:
-
Ո՞ր հրահանգով կարող եմ ստուգել հաշիվս, եթե հետվճարային համակարգի բաժանորդ եմ:
Հետվճարային համակարգի դեպքում վճարման ենթակա գումարը կարող եք ստուգել 067413 հրահանգի միջոցով, իսկ ընթացիկ ծախսերը` 067412 հրահանգի միջոցով, որում ամսական բաժանորդային վարձը նշված չէ: Ռոումինգում գտնվելիս կարող եք օգտվագործել *102# հրահանգը։
-
Ինչպե՞ս է ներկայացվում վճարման ենթակա գումարը հետվճարային համակարգի բաժանորդների համար:
Նախորդ ամսվա համար նախատեսված վճարման ենթակա գումարը բաժանորդը կարող է տեսնել հաշիվները պատրաստ լինելուն պես՝ յուրաքանչյուր ամսվա 4- ին:
-
Ինչպե՞ս է ներկայացվում վճարման ենթակա գումարը հետվճարային համակարգի բաժանորդների համար:
-
Փաստաթղթեր
-
Հանդիսանում եմ իրավաբանական անձ և ցանկանում եմ դառնալ կորպորատիվ բաժանորդ:Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ կորպորատիվ բաժանորդ դառնալու համար:
Կորպորատիվ բաժանորդ դառնալու համար անհրաժեշտ է պետական ռեգիստրի վկայական, ՀՎՀՀ, տնօրենի անձնագիր և կնիք:
-
Հանդիսանում եմ ընկերության լիազորված անձ և ցանկանում եմ մոտենալ սպասարկման գրասենյակ՝ գործարք կատարելու նպատակով: Ի՞նչ Փաստաթղթեր պետք է ներկայացնեմ։
Լիազորված անձը գրասենյակ մոտենալիս իր հետ պետք է բերի լիազորագիր /որտեղ պետք է նշված լինեն լիազորված անձի կողմից կատարվող բոլոր թույլատրելի գործարքները, լիազորագիրը պետք է վավերացված լինի կնիքով և ստորագրությամբ /, ինչպես նաև անձնագիր:
-
Հանդիսանում եմ իրավաբանական անձ և ցանկանում եմ դառնալ կորպորատիվ բաժանորդ:Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ կորպորատիվ բաժանորդ դառնալու համար:
-
Սմարթ
-
Կա, արդյոք, սակագնային փաթեթ, որը տրամադրում է րոպեներ և ինտերնետ:
Այո: Կարող ենք առաջարկել “Սմարթ” սակագնային փաթեթները, որորնք որոշակի ամսավճարի դիմաց (1500 դրամ կամ 990 դրամ`մարզերից օգտվելու դեպքում, 2500 դրամ, 3500 դրամ, 5500 դրամ, 7500 դրամ) տրամադրում է անսահմանափակ խոսելաժամանակ Team բջջային ցանցի ներսում, SMS-ներ ՀՀ և Արցախի բոլոր ցանցեր, որոշակի ծավալի ինտերնետ` առանց արագության սահմանափակման:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ անցում կատարել "Սմարթ" սակագնային փաթեթին:
"Սմարթ" սակագնային փաթեթին անցում կատարելու համար անհրաժեշտ է հաշվին առկա լինի փաթեթի արժեքի գումարը և սակագնյաին փաթեթի փոփոխման համար նախատեսված գումարը, որը գանձվում է մեկ անգամ: "Սմարթ 1500"-ին անցման արժեքը 200 դրամ է: Երբ դուք ստանաք ՍՓ-ին անցումը հաստատող SMS հաղորդագրություն, անհրաժեշտ է հավաքել ծառաայությունների փաթեթը ակտիվացնելու համար նախատեսված հրահանգը, որից հետո գանձվելու է առաջին 30 օրվա արժեքը:
-
Օգտվում եմ հետվճարային սակագնյաին փաթեթից, կարո՞ղ եմ, արդյոք, կոդի միջոցով անցում կատարել Սմարթ ՍՓ-ից մեկին:
Ոչ, հետվճարային հաշվարկային համկարգի դեպքում սակագնային փաթեթի փոփոխությունը կատավում է Team գրասենյակներում:
-
Որքա՞ն րոպեներ է տրամադրվում դեպի այլ ցանցեր զանգեր կատարելու համար "Սմարթ 1500" սակագնային փաթեթի դեպքում:
Դեպի այլ բջջային օպերատորներ րոպեներ տրամադրվում են "Սմարթ 2500" և ավել արժեքի սակագնային փաթեթների դեպքում, 1500 դրամ արժողության դեպքում տրամադրվում է "Սմարթ 1500 մարզային" սակագնային փաթեթի դեպքում, ( տրամադրվում է է "Սմարթ 1500 մարզային" սակագնային փաթեթը), որի դեպքում տրամադրված րոպեներից կարող եք օգտվել Երևան քաղաքից դուրս գտնվելու դեպքում:
-
Արդյո՞ք Դեպի ֆիքսված ցանց տրամադրվում են րոպեներ։
"Սմարթ 3500" և ավելի բարձր արժեքների դեպքում այլ ցանցերի համար նախատեսված րոպեները կարող եք սպառել զանգահարելով դեպի ՀՀ և Արցախ ֆիքսված ցանցեր, նաև "Սմարթ 1500 մարզային" ՍՓ-ից օգտվելիս:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ զանգահարել արտերկիր "Սմարթ" ՍՓ-երի դեպքում:
"Սմարթ 3500" և ավելի բարձր արժեքների դեպքում այլ ցանցերի համար նախատեսված րոպեները կարող եք սպառել զանգահարելով ՌԴ, ԱՄՆ և Կանադայի բոլոր ցանցեր: Զանգը անհրաժեշտ է կատարել "Հայերի աշխարհ" ծառայության միջոցով՝ հավագելով *88* 00 (երկրի կոդը) (միջազգային հեռախոսահամարը):
-
Քանի՞ րոպե է տրամադրվում "Սմարթ" սակագնային փաթեթների դեպքում դեպի ՌԴ Beeline բջջային ցանց զանգերի համար:
"Սմարթ 3500" և ավելի բարձր արժեքների դեպքում ցանցի ներսում նախատեսված րոպեները կարող եք սպառել զանգահարելով ՌԴ Beeline բջջային ցանց, նաև "Սմարթ 1500 մարզային" ՍՓ-ին տրամադրվում է առանձին 150 րոպե միայն ՌԴ Beeline բջջային ցանց զանգեր կատարելու համար: Նշված ակցիան գործում է մինչև 31.12.2018
-
Կարո՞ղ եմ, արդյոք, տրամադրված SMS հաղորդագրությունները սպառել SMS ուղարկելով դեպի ՌԴ:
Ոչ, տրամադրված SMS հաղորդագրությունները կարող եք օգտագործել ՀՀ և Արցախ բոլոր բջջային օպերատորների բաժանորդների համար:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" փաթեթից, տրամադրված իտերնետի ծավալը սպառվել է, կարո՞ղ եմ իտերնետ ծառայություն ակտիվացնել?
Կարող ենք առաջարկել "Mega 300" և "Mega 500" օրական ինտերնետ ծառայությունները: "Mega 300'' –ը 100 դրամ օրավարձի դիմաց տրամադրում է 300 MB ծավալով գերարագ ինտերնետ, իսկ "Mega 500" –ը օրական 150 դրամի դիմաց` 500 MB ծավալով գերարագ ինտերնետ: Տրամադրած անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո և մինչև օրացույցային օրվա ավարտը կարող եք շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից` 5 դրամ/MB հատուկ սակագնով: Նաև My Team հավելվածի միջոցով կարող եք ակտիվացնել "Mega 500+" –ը, որն օրական 150 դրամի դիմաց տրամադրում է 1000 MB ծավալով գերարագ ինտերնետ: Տրամադրված անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո և մինչև օրացույցային օրվա ավարտը կարող եք շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից` 5 դրամ/ MB հատուկ սակագնով: Նշենք նաև, որ տվյալ ծառայությունն ակտիվ լինելու դեպքում TeamTV հավելվածից օգտվելու եք վճարովի:
-
Ցանկանում եմ օրավարձով ծառայություն ակտիվացնել, ի՞նչ պայմաններ կան:
Կարող ենք առաջարկել "Mega 300 և "Mega 500" օրական ինտերնետ ծառայությունները: "Mega 300'' –ը 100 դրամ օրավարձի դիամց տրամադրում է 300 MB ծավալ գերարագ ինտերնետ` առանց մեգաբայթային տարիֆիկացման, իսկ "Mega 500" –ը օրական 150 դրամի դիմաց` 500 MB ծավալ գերարագ ինտերնետ` առանց մեգաբայթային տարիֆիկացման: Տրամադրած անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո և մինչև օրացույցային օրվա ավարտը կարող եք շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից` 5 MB/դրամ հատուկ սակագնով: Նաև My Team հավելվածի միջոցով կարող եք ակտիվացնել "Mega 500+" –ը, որը օրական 150 դրամի դիմաց տրամադրում է 1000 MB ծավալ գերարագ ինտերնետ` առանց մեգաբայթային տարիֆիկացման: Տրամադրած անվճար ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո և մինչև օրացույցային օրվա ավարտը կարող եք շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից` 5 MB/դրամ հատուկ սակագնով: Նշենք նաև, որ տվյալ ծառայությունը ակտիվ լինելու դեպքում TeamTV հավելվածից օգտվելու եք վճարովի:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" փաթեթից, կարո՞ղ եմ, արդյոք, ակտիվացնել ամսավարձով ծառայություն։
Ոչ, "Սմարթ" սակագնային փաթեթներին ամսավարձով ծառայությունները հասանելի չեն, կարող եք ակտիվացնել ինտերնետ փաթեթներ:
-
Ակտիվացրել եմ "3ԳԲ" ծառայությունը, նաև փաթեթիս ժամկետն է լրացել և վերամիացել է, արդյո՞ք տրամադրված ինտերնետի ծավալները գումարվում են։
Ոչ, առաջնահերթ սպառվում է սակագնյաին փաթեթի տրամադրված ՄԲ-ները , որի ավարտից հետո կգործեն "3ԳԲ" ծառայության ՄԲ-ները, եթե դեռ 7 օրյա ժամկետն ավարտված չէ:
-
Տրամադրված SMS հաղորդագրությունների ծավալը սպառվել է, կարո՞ղ եմ, արդյոք, SMS փաթեթ ակտիվացնել
Ոչ, SMS փաթեթ ծառայությունը հասանելի չէ:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" փաթեթից, կարո՞ղ եմ, արդյոք, ակտիվացնել Զրուցենք ծառայությունը։
Ոչ, Զրուցենք ծառայությունը հասանելի չէ:
-
Օգտվում եմ teamTV հավելվածից, փաթեթի ժամկետը դեռ չի ավարտվել, բայց հաշվից գումար է գանձվում, ինչու՞:
Համարին ակտիվ է Mega ծառայությունը, որի ակտիվ լինելու դեպքում TeamTV հավելվածից օգտվում եք վճարովի, անկախ այն փաստից ժամկետն ավարտվել է թե ոչ:
-
Կարո՞ղ եմ, արդյոք, ընտրել իմ ցանկացած ալիքները teamTV հավելվածից դիտելու համար:
Ոչ, տրամադրվող ալիքների քանակը և ցանկը կախված է սակագնային փաթեթից և այն չի փոփոխվում:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" հետվճարային սակագնային փաթեթից, ինտերնետի համար նախատեսված ծավալը սպառվել է, կարո՞ղ եմ, արդյոք, օրավարձով ծառայություն ակտիվացնել:
Ոչ, կարող ենք առաջարկել ակտիվացնել "Ինտերնետ-փաթեթներ" ծառայությունը, որը տրամադրում է ինտերնետի որոշակի ծավալ առանց արագության սահմանափակման՝ ֆիքսված գումարի դիմաց: Տրամադրվող ծավալը և վճարը կախված է ակտիվացված օրերի քանակից:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ փաթեթից": Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել, քանի ՄԲ է մնացել օգտվելու համար:
Տրամադրված ծավալների մնացորդների և ժամկետի մասին ինֆորմացիան կարող եք ստուգել կանխավճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում *113# հրահանգի միջոցով, իսկ հետվճարային համակարգի դեպքում՝ *113#, կամ 067406:
-
Ցանկանում եմ անջատել "Սմարթ" փաթեթը, որ լիցքավորումից հետո գանձում չկատարվի: Ի՞նչ կոդով այն անջատեմ:
Սակագնային փաթեթի ամսական վճարների գանձման հնարավորությունն ապաակտիվացնել հնարավոր չէ, անհրաժեշտ է անցում կատարել այլ սակագնային փաթեթների, որոնք ամսավճար չեն պահանջում: Կանխավճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում չեն տեղափոխվում, իսկ հետվճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում բոլոր տրամադրվող ծավալները տեղափոխվում են հաջորդ ամիս սակագնային փաթեթի առավելագույնի չափով: Բացառություն են կազմում ներցանցային րոպեները
-
Եթե չեմ սպառում տրամադրված րոպեները, արդյո՞ք դրանք գումարվում են հաջորդ ամիս տրամադրվող ծավալին:
Կանխավճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում չեն տեղափոխվում, իսկ հետվճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում բոլոր տրամադրվող ծավալները տեղափոխվում են հաջորդ ամիս՝ ըստ սակագնային փաթեթի առավելագույնի չափով, բացառություն են կազմում ներցանցային րոպեները:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" փաթեթից, ներբեռնել եմ TeamTV հավելվածը, բայց երբ ցանկանում եմ օգտվել կոդ է պահանջվում, ի՞նչ կոդ հավաքեմ:
TeamTV անվճար հեռուստաալիքների ծառայությունից օգտվելու մուտքանունն ու գաղտնաբառը կարող են ստանալ՝ հավաքելով *818# հրահանգը, մուտքանվան կամ գաղտնաբառի կորստի դեպքում այն կրկին կարող եք ստանալ՝ հավաքելով *812# հրահանգը:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" փաթեթից, տրամադրված ինտերնետի ծավալը դեռ չի սպառվել, բայց երբ օգտվում եմ ինտերնետից գումար է գանձում, ինչու՞:
Քանի որ համարին ակտիվ է «Mega» ծառայությունը, այն դառնում է առաջնային, այսինքն՝ անվճար «Mega» փաթեթի սպառումից հետո և «Սմարթ 2500» անվճար փաթեթի առկայության դեպքում, 1 ՄԲ-ը հաշվարկվում է 5 դրամ սակագնով, մինչև ծառայությունը չանջատվի: Այս դեպքում տարիֆիկացվում է նաև TeamTV հավելվածի ինտերնետ տրաֆիկը: «Mega» ծառայությամբ և «Սմարթ» ՍՓ-ով տրամադրվող MB փաթեթները ծախսվում են զուգահեռ:
-
Ժամկետի ավարտից հետո, երբ կատարում եմ լիցքավորում, ի՞նչ կոդ պետք է հավաքեմ, որ կրկին փաթեթն ակտիվանա:
Ժամկետի ավարտից հետո, երբ հաշվին առկա է լինում բավարար չափի գումար, այն գանձվում է և փաթեթը կրկին վերամիանում է 30 օր ժամկետով, որևէ հրահանգ հավաքելու կարիք չկա: Փաթեթի վերաակտիվացման մասին տեղեկանում եք SMS հաղորդագրության միջոցով:
-
Կա, արդյոք, սակագնային փաթեթ, որը տրամադրում է րոպեներ և ինտերնետ:
-
COMBO
-
Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել փաթեթի ակտիվացման համար:
Վճարումը կարող եք կատարել Ձեզ հարմար ցանկացած տարբերակով՝ օնլայն, տերմինալով կամ Team գրասենյակում:
-
Ինչո՞ւ լիցքավորումից հետո գանձում չի կատարվում։
Փաթեթի ակտիվացման համար, ժամկետի ավարտից հետո, անհրաժեշտ է վճարում կատարել 60 օրվա ընթացքում, քանի որ 60 օր հետո փաթեթը խզվում է, որի վերամիացման համար անհրաժեշտ է անվանատերը անձնագրով մոտենա Team գրասենյակ:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել, երբ է սպառվում ժամկետը:
Ստուգումը կարող եք կատարել *113# հրահանգի միջոցով COMBO 2 բաժանորդների և 067406 կոդով՝ COMBO 3 և 4 բաժանորդների դեպքում: Նշենք, որ կանխավճարային փաթեթի ժամկետի ստուգման ժամանակը մեկ օր ավել է նշվում բջջային համարին տրամադրվող ծառայություններից օգտվելու համար:
-
Ի՞նչ ժամանակահատվածում կարող եմ վճարել փաթեթի դիմաց մինչև խզումը:
COMBO 2 փաթեթի ակտիվ ժամանակահատվածի ավարտից հետո 60 օրվա, իսկ COMBO 3 փաթեթի ակտիվ ժամանակահատվածի ավարտից հետո 51 օրվա ընթացքում:
-
COMBO փաթեթի ժամկետը դեռ չի ավարտվել, բայց ֆիքսված ինտերնետն անջատված է, ինչու՞:
Սակագնային փաթեթի փոփոխության ժամանակ նախորդ պայմանագրով նախատեսված ամսավճարի 0-յացում չի կատարվել, որի համար այն անջատված է: Վճարումն անհրաժեշտ է կատարել 13****** կոդին, որիպեսզի այն ակտիվանա:
-
Ինտերնետ կապի համար վճարումը կատարել ենք 13****** կոդին, բայց չի միացել: Ի՞նչն է խնդիրը:
Ինտերնետ կապը գործում է բջջային համարին կից, անհրաժեշտ է վճարումը կատարել բջջայինի համար, նշված կոդին վճարումը գրանցվել է որպես գերավճար: Խնդրի կարգավորման համար անհրաժեշտ է կտրոնով այցելել Team գրասենյակ և գումարի տեղափոխության հայտ ներկայացնել:
-
Օգտվում ենք COMBO փաթեթից, բայց բջջային համարը չենք օգտագործում, եթե վճարենք գանձում կկատարվի՞:
Այո, անկախ այն փաստից Դուք համարն օգտագործում եք, թե ոչ, եթե պայմանագիրը չի խզվել, փաթեթի ակտիվացման համար նախատեսված գանձումները կատարվում են:
-
Համարը ռոումինգ գոտում է, բայց փաթեթի ժամկետն ավարտվել է, արդյո՞ք այն կակտիվանա վճարում կատարեելու դեպքում:
Այո, փաթեթի համար նախատեսված գանձումը կատարվում է նաև այն դեպքում, երբ համարը ռոումինգ գոտում է:
-
COMBO փաթեթներ կանխավճարային են թե՞ հետվճարային:
COMBO ծառայությունների փաթեթները կանխավճարային են, իսկ COMBO 3 և COMBO 4 փաթեթներ հետվճարային:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել փաթեթի ակտիվացման համար:
-
Զրուցենք
-
Ինչպե՞ս միացնել "Զրուցենք" ծառայությունը:
Ծառայությունը ակտիվանում է *888# հրահանգով:
-
Կարո՞ղ եմ հավաքել ապաակտիվացման հրահանգը ակտիվացումից հետո և օգտվել ծառայությունից:
Ծառայության անխափան աշխատանքի համար ապաակտիվացնել հարկավոր չէ:
-
Կարո՞ղ եմ օգտվել ծառայությունից բացասական հաշվեկշռի դեպքում։
Ծառայությոունից օգտվելու համար հաշվեկշիռը պետք է լինի դրական:
-
Ծառայությունը հասանելի՞ է "Սմարթ" սակագնային փաթեթի համար:
Տվյալ սակագնային փաթեթին ծառայությունը հասանելի չէ, քանի որ փաթեթը արդեն իսկ տրամադրում է անվճար րոպեներ ցանցի ներոսում խոսելու համար:
-
Ինչպե՞ս ստանալ ինֆորմացիա ծառայության վերջնաժամկետի վերաբերյալ:
Տվյալ ծառայության ժամկետը կարող եք ստուգել *118# հրահանգով:
-
Ինչպե՞ս է գանձում կատարվելու, եթե հաշվեկշռին չկա համապատասխան գումար:
Եթե հաշվեկշռին չկա համապատասխան գումար, ծառայությունն ավտոմատ չի տրամադրվի, բայց և չի անջատվի, մինչև հաջորդ լիցքավորումը:
-
Մի քանի ամիս ծառայությունից չեմ օգտվել, այն պետք է ապաակտիվանար, սակայն ակտիվացել է ավտոմատ, ինչու՞:
Եթե ծայությունը չի անջատվում կոդի միջոցով, ապա այն մնում է ակտիվ, մինչև հաջորդ լիցքավորումը:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ապաակտիվացնել ծառայությունը:
Ծառայությունը ապաակտիվանում է զանգահարելով 06748880, ուղարկելով 8880 տեքստով SMS հաղորդագրություն 0674 համարին,կամ հավաքելով *888*0# հրահանգը:
-
Ինչպե՞ս միացնել "Զրուցենք" ծառայությունը:
-
Լիմիտ
-
Ինչու՞ է համարս արգելափակված:
Հնարավոր է մի քանի տարբերակ.1. Համարն արգելափակված է լիմիտի գերազանցման պատճառով:2. Համարն արգելապակված է վճարում չկատարելու պատճառով:
-
Համարին լիմիտ չեմ սահմանել, ին՞չ լիմիտ է սահմանված:
Եթե գրավոր դիմումի հիման վրա լիմիտ չի սահմանվում, լիմիտը սահմանվում է ավտոմատ կերպով համակարգի կողմից, կապված համարի ծախսերից: Լիմիտի մասին ինֆորմացիան կարող եք ստանալ *110*321# OK հրահանգի միջոցով:
-
Ցանկանում եմ սահմանել հաստատուն լիմիտ, կարո՞ղ եմ զանգով այն սահմանել
Ոչ, հաստատուն լիմիտ սահմանվում է բաժանորդի կողմից ներկայացված դիմումի համաձայն: Հնարավոր է սահմանել լիմիտ սակագնային փաթեթի արժեքից ոչ պակաս, նվազագույնը 30 օր ժամկետով, առավելագույնը 999 օր ժամկետով: Հաստատուն լիմիտի սահմանաչափի մեջ չի ներառվում բաժանորդային վարձը։
-
Համարիս սահմանել եմ մշտական լիմիտ, բայց սահմանված լիմիտից ավելին է ներկայացվել հաշիվը, ինչու՞:
Քանի որ, ամսվա ընթաքում լիմիտով արգելափակումից հետո վճարում կատարելով արգելաբացվել է համարը, այդ պատճառով հաշիվն ավելին է ներկայացվել: Նաև տեղեկացնենք, որ հետվճարային համակարգում ֆինանսական տեղեկատվությունը թարմեցվում է 4 ժամ ընդմիջումով և հնարավոր է մինչ թարմացումը կատարվեն ծախսեր, որի արդյունքում հաշիվը լիմիտից ավելին ներակայցվի, նշենք որ ռոումինգ գոտում այն ավելի ուշ է թարմացվում:
-
Կարո՞ղ եմ համարին սահմանված լիմիտը նվազեցնել:
Այո, դիմումի հիման վրա կարող եք նվազեցնել լիմիտի սահմանաչափը, սակայն ոչ պակաս սակագնային փաթեթի արժեքից:
-
Ինչու՞ է համարս արգելափակված:
-
USSD
-
Օգտվում եմ ամսավարձով ինտերնետից, ինչպե՞ս ստուգեմ որքան ՄԲ է մնացել:
*203# հրահանգի միջոցով կարող եք ստուգել արդեն օգտագործած ծավալը:
-
Օգտվում եմ օրավարձով ինտերնետից, ինչպե՞ս ստուգեմ որքան ՄԲ է մնացել:
Եթե կանխավճարային համակարգի բաժանորդ եք, ապա ստուգումը կարող եք կատարել *113# հրահանգով, իսկ եթե հետվճարային համակարգի բաժանորդ եք` 067406 հրահանգով:
-
Օգտվում եմ "Սմարթ" սակագնային փաթեթից, ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել քանի ՄԲ է մնացել:
Տրամադրված ծավալների մնացորդների և ժամկետի մասին ինֆորմացիան կարող եք ստուգել կանխավճարային հաշվարկային համակարգի դեպքում *113# հրահանգի միջոցով, իսկ հետվճարային համակարգի դեպքում՝ *113#:
-
Օգտվում եմ "Զրուցենք" ծառայությունից, ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել, թե ե՞րբ է ժամկետն ավարտվում:
Կարող եք ստուգել *118# հրահանգով:
-
Ինչպե՞ս գումար փոխանցեմ:
"Բալանսի փոխանցում" ծառայության կոդն է *145*0xxxxxxxx*գումարը# : Մեկ փոխանցման արժեքը կազմում է 29 դրամ: Փոխանցում կարող եք կատարել սկսած 10 դրամից: Նույն համարին 1 օրվա ընթացքում կարող եք կատարել մինչև 5 փոխանցում: Ծառայությունը ոչ բոլոր սակագնային փաթեթների դեպքում է հասանելի:
-
Ինչպե՞ս պարտքով գումար վերցնեմ:
"Վստահության րոպեներ" ծառայությունից: Ծառայությունը ակտիվանում է *141# հրահանգով: Ծառայության արժեքը կազմում է 29 դրամ, գումարը տրամադրվում է 3 օր ժամկետով:
-
Ինչպե՞ս փակ համարով զանգ կատարեմ:
"Հեռախոսահամարի ներկայացման արգելափակում" ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել հավաքելով *110*071# հրահանգը, իսկ ապաակտիվացնել՝ *110*070# հրահանգը: Կանխավճարային համակարգի համարների համար ծառայությունը գործում է օրավարձով՝ օրական 20 դրամ: Հետվճարային համակարգի համարների համար ծառայության միացման արժեքը 1000 դրամ է:
-
Ցանկանում եմ միայն մեկ համարի փակ զանգեր կատարել, իսկ այլ համարներին` ոչ:
Գաղտնի զանգ կատարելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել “Incognito” ծառայությունը *171# հրահանգով, այնուհետև զանգ կատարելուց առաջ կանչվող բաժանորդի հեռախոսահամարից առաջ հավաքել #31#: Ծառայության օրավարձը 25 դրամ է: Ծառայությունից հնարավոր է օգտվել միայն դրական հաշվեկշռի դեպքում: Ծառայությունը շարունակում է ակտիվացված մնալ մինչև նրա ապակտիվացումը:
-
Ո՞ր հրահանգի միջոցով կարող եմ ապաակտիվացնել “Incognito” ծառայութոյւնը:
Ապաակտիվացման համար անհրաժեշտ է հավաքել *170# հրահանգը: Ծառայության ապաակտիվացումից հետո #31# հրահանգը կլինի ոչ ակտիվ
-
Ինչպե՞ս անջատել գովազդային SMS հաղորդագրությունները:
Դուք կարող եք հրաժարվել կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրություններից հավաքելով 0674454 համարը կամ ուղարկելով անվճար SMS հաղորդագրություն՝ "454" տեքստով 0674 համարին: Կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրությունները դադարում եք ստանալ անջատման հրահանգի հավաքումից հետո 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ ստանալ տեղեկատվություն PLE ծառայության մնացորդի մասին
Հավաքելով *113# հրահանգը կարող եք տեղեկատվություն ստանալ համարին ակտիվացված ՍՓ ներառումների մնացորդի մասին , իսկ *109# հրահանգով՝որքան լիմիտ է սահմանված տվյալ համարի համար :
-
Ինչպե՞ս ստուգեմ հետվճարային «3ԳԲ» և «40ԳԲ» Ինտերնետ փաթեթների մնացորդը
Ստուգել փաթեթի մնացորդը և ժամկետը՝ *2020#:Կարևոր է։ Եթե ակտիվացրել եք տվյալ փաթեթը, բայց չեք օգտվել Ինտերնետից, ապա, չեք կարողանա տեսնել մնացորդը։ Ինտերնետ փաթեթի մնացորդը կկարողանակ տեսնել Ինտերնետի որոշ չափ սպառելուց հետո։
-
Օգտվում եմ ամսավարձով ինտերնետից, ինչպե՞ս ստուգեմ որքան ՄԲ է մնացել:
-
SMS կարգավորումներ
-
Ինչու՞ չեմ կարողանում ուղարկել SMS հաղորդագրություն:
Անհրաժեշտ է գրանցել SMS կենտրոնի համարը հեռախոսի sms բաժնի կարգավորումներում: SMS կենտրոնի համարն է +37491000301, եթե Ձեր հեռախոսը Iphone է, ապա այն գրանցելու համար հավաքեք **5005*7672*+37491000301# հրահանգը:
-
Օգտվում եմ Remix սակագնային փաթեթից, որը տրամադրում է SMS հաղորդագրությունների քանակ, բայց հաղորդագրություն չեմ կարողանում փոխանցել, ինչու՞:
Ըստ սակագնային փաթեթի, տրամադրվող SMS հաղորդագրությունները կարելի է փոխանցել միայն Team բջջային ցանցում, այլ ուղղություններով չեք կարող փոխանցել, նաև նշենք որ կարող եք տրամադրված հաղորդագորություններից օգտվել դրական հաշվեկշռի դեպքում:
-
Մուտքային հաղրոդագրություն չեմ ստանում, բայց էկրանի վրա թարթում է SMS հաղոդրագության նշանը, ինչու՞:
Դա նշանակում է, որ մուտքային հաղորդագրությունների համար նախատեսված ծավալը սպառվել է, անհրաժեշտ է ջնջել որոշակի քանակության հաղորդագրություններ:
-
Ինչո՞ւ բանկերի կողմից չեմ ստանում SMS հաղորդագրություններ:
Անհրաժեշտ է դիմել համապատասխան բանկ, որպեսզի Ձեր համարը կցվի Ձեր բանկային քարտին, որից հետո կստանաք հաղորդագրություններ բանկային գործարքների վերաբերյալ:
-
Կարո՞ղ եմ օգտվել սակագնային փաթեթի տրամադրած sms հաղորդագրություններից ռոումինգ գոտում:
Ոչ, ռոումինգ գոտում սակագնային փաթեթի տրամադրած sms հաղորդագրություններից չեք կարող օգտվել:
-
Պարբերաբար ստանում եմ SMS հաղորդագրություն, որում նշվում է այն մարզի կամ քաղաքի անվանումը, որտեղ գտնվում եմ: Կարո՞ղ եք դա անջատել:
Դուք կարող եք հրաժարվել կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրություններից հավաքելով 0674454 համարը կամ ուղարկելով անվճար SMS հաղորդագրություն՝ "454" տեքստով 0674 համարին: Դադարում եք ստանալ կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրությունները անջատման հրահանգի հավաքումից հետո 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
-
Ինչպե՞ս անջատել գովազդային SMS հաղորդագրությունները:
Դուք կարող եք հրաժարվել կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրություններից հավաքելով 0674454 համարը կամ ուղարկելով անվճար SMS հաղորդագրություն՝ "454" տեքստով 0674 համարին: Կոմերցիոն բնույթ կրող SMS հաղորդագրությունները դադարում եք ստանալ անջատման հրահանգի հավաքումից հետո 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
-
Ինչու՞ չեմ կարողանում ուղարկել SMS հաղորդագրություն:
-
Ռոումինգ
-
Ես գտնվում եմ ԼՂՀ-ում և ելքային զանգեր չեմ կարողանում կատարել, ինչու՞:
Անհրաժեշտ է համարը հավաքել միջազգային ֆորմատով:
-
Ես գտնվում եմ ռոումինգում և մուտքային զանգեր չեմ ստանում, ինձ զանգահարելիս համակարգը պատասխանում է «համարն արգելափակված է», ինչու՞:
Եվրոպայում կարող եք օգտվել "Ռոումինգ փաթեթներ'' կամ ''Ռոումինգում 0'' ծառայություններից որևէ մեկից:
-
Ես մեկնելու եմ Եվրոպա, ին՞չ հարմար ռումինգ ծառայություն կարող եմ ակտիվացնել:
Եվրոպայում կարող եք օգտվել "Ռոմինգ փաթեթներ'' կամ ''Ռոմինգում 0'' ծառայություններից որևէ մեկից:
-
Ռոումինգում կարո՞ղ եմ արդյոք կատարել համարի լիցքավորում:
Այո,գտնվելով ռոումինգում համարը կարող եք լիցքավորել օնլայն վճարման, բանկոմատների, տերմինալների միջոցով՝ կախված հյուրընկալած երկրից:
-
Ռոումինգում կարո՞ղ եմ արդյոք օգտվել «Վստահության րոպեներ» ծառայությունից:
Այո,եթե օգտվում եք համարից 3 ամսից ավելի, ապա ռոումինգում այդ ծառայությունը ևս հասանելի է:
-
Ռոումիգից ինչպե՞ս կապ հաստատել օպերատորի հետ:
Կարող եք զանգահարել +37480000612 անվճար համարով, միանալ օնլայն խորհրդատուին www.telecomarmenia.am կայքում, կամ կապ հաստատել մեր Facebook-յան էջի միջցով:
-
Ռոումինգից հնարավո՞ր է արդյոք տեսազանգ կատարել:
Ռոումինգից տեսազանգ կատարելը չի երաշխավորվում:
-
Ռոմինգից հնարավո՞ր է արդյոք օգտվել ''Զանգահարի ինձ'' կամ ''Լիցքավորի իմ համարը'' ծառայություններից:
Այո հնարավոր է:
-
Ռոումինգում մուտքային SMS-երը վճարովի՞ են:
Մուտքային SMS-երը ռոումինգում անվճար են:
-
Իմ համարը տեղափոխել եմ Team ցանց, կարո՞ղ եմ օգտվել ''Կապի մեջ+'' ծառայությունից ռոումինգում:
Այո,կարող եք օգտվել ''Կապի մեջ+'' ծառայությունից:
-
Եթե գտնվեմ ռոումինգում, իմ համարին բջջային փոխանցման միջոցով կարո՞ղ են գումար փոխանցել:
Այո, կարող են:
-
Ռոումինգում կարո՞ղ եմ արդյոք օգտվել ''Ձայնային փոստ'' ծառայությունից:
''Ձայնային փոստ'' ծառայության ճշգրիտ աշխատանքը ռոումինգում չի երաշխավորվում:
-
Ռոումինգում կարո՞ղ եմ արդյոք օգտվել ''Հայերի աշխարհ'' ծառայությունից
''Հայերի աշխարհ'' ծառայությունը ռոումինգում հասանելի չէ:
-
Կարո՞ղ եմ օգտվել ռոումինգի ծառայություններից ,երբ արդեն գտնվում եմ երկրից դուրս:
Ծառայություները կարելի է ակտիվացնել, սակայն չենք կարող երաշխավորել, որ դրանք կգործեն, քանի որ տվյալ համարն արդեն գտնվում է ՀՀ սահմանից դուրս:
-
Ես գտնվում եմ ԼՂՀ-ում և ելքային զանգեր չեմ կարողանում կատարել, ինչու՞: