Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ
Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ
Պաշտոնի անվանում`
|
Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ |
Տնօրինություն` |
Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն |
Հիմնական պարտականություններ`
|
· Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավմանն ուղղված թրեյնինգների նախապատրաստում և վարում։ · Հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերին ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում։ · Տեղեկատվության փոխանակման համար այլ բաժինների հետ փոխադարձ հաղորդակցություն։ · Որակի բարելավման նպատակով զանգերի/գրավոր հաղորդակցության լսում/ստուգում և գնահատում, մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային hամապատասխան։ · Ամսական/շաբաթական կտրվածքով հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում։ · Որակի բարելավմանն ուղղված նոր գաղափարների և առաջարկների տրամադրում և իրագործում։ · Առաջացած խնդիրների, բարելավման ենթակա կետերի, սխալների ուղղմանն ուղղված խորհուրդների տրամադրման նպատակով անհատական նաև խմբային հանդիպումների իրականացում։ |
Կրթություն` |
· Բարձրագույն կրթություն |
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ` |
· Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ; · Դասընթացներ անցկացնելու կարողություն; · Միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, (գրավոր և բանավոր) գրագետ խոսք; · Աշխատանքային էթիկա, պատասխանատվության զգացում, ճկունություն; · Վերլուծական մտածողություն; · Փոփոխություններին պատրաստակամություն; · Ինտեգրվելու և արագ կողմնորոշվելու հմտություններ; · Սթրեսակայություն; · Կոնֆլիկտային և բարդ իրավիճակներում ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու կարողություն; · Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն, ռուսերեն լեզվի իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն; · Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools(Excel, Word, Power Point): |
Աշխատանքային փորձ` |
· Առնվազն 2 տարվա փորձ համապատասխան ոլորտում; · Աշխատանքային փորձը հաճախորդների սպասարկման ոլորտում դիտվում է որպես առավելություն:
|
Արտոնություններ՝ |
· Առողջության ապահովագրություն; · Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ); · Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով); · Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից; · Կորպորատիվ տոներ և միջոցառումներ: |
Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ։
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:
Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ մայիսի 4, 2024թ․: