Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ

05 Ապրիլի

Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ 

 

Պաշտոնի անվանում`

 

Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկողության մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

·      Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավմանն ուղղված թրեյնինգների նախապատրաստում և վարում։

·      Հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերին ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում։

·      Տեղեկատվության փոխանակման համար այլ բաժինների հետ փոխադարձ հաղորդակցություն։

·      Որակի բարելավման նպատակով զանգերի/գրավոր հաղորդակցության լսում/ստուգում և գնահատում, մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային

hամապատասխան։

·      Ամսական/շաբաթական կտրվածքով հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում։

·      Որակի բարելավմանն ուղղված նոր գաղափարների և

առաջարկների տրամադրում և իրագործում։

·      Առաջացած խնդիրների, բարելավման ենթակա կետերի, սխալների ուղղմանն ուղղված խորհուրդների տրամադրման նպատակով անհատական նաև խմբային հանդիպումների իրականացում։

Կրթություն`

·      Բարձրագույն կրթություն

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·      Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;

·      Դասընթացներ անցկացնելու կարողություն;

·      Միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, (գրավոր և բանավոր) գրագետ խոսք;

·      Աշխատանքային էթիկա, պատասխանատվության զգացում, ճկունություն;

·      Վերլուծական մտածողություն;

·      Փոփոխություններին պատրաստակամություն;

·      Ինտեգրվելու և արագ կողմնորոշվելու հմտություններ;

·      Սթրեսակայություն;

·      Կոնֆլիկտային և բարդ իրավիճակներում ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու կարողություն;

·      Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն, ռուսերեն

լեզվի իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն;

·      Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools(Excel, Word, Power Point):             

Աշխատանքային փորձ`

·      Առնվազն 2 տարվա փորձ համապատասխան ոլորտում;

·      Աշխատանքային փորձը հաճախորդների սպասարկման ոլորտում դիտվում է որպես առավելություն:

 

Արտոնություններ՝

·      Առողջության ապահովագրություն;

·      Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ);

·      Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);

·      Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից;

·      Կորպորատիվ տոներ և միջոցառումներ:

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հաճախորդների սպասարկման որակի  վերահսկողության մասնագետ։ 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝  մայիսի 4, 2024թ: