Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող

10 October

Team Telecom Armenia-ն փնտրում է Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող, ով պատասխանատու է ապահովել աշխատակիցների աշխատանքային հարաբերությունների և փաստաթղթերի ամբողջական, ճշգրիտ և օրինական վարումը՝ համապատասխան ՀՀ օրենսդրությանը և ընկերության ներքին քաղաքականություններին 

Պաշտոնի անվանում`

Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող

Տնօրինություն`

Մարդկային ռեսուրսների կառավարման և կազմակերպության զարգացման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Վարել կադրային փաստաթղթաշրջանառությունը՝ ապահովելով ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի պահանջներին և ներքին նորմատիվ իրավական ակտերին/կանոնակարգերին համապատասխանությունը, հետևալ գործառույթների իրականացմամբ․

ü  ընդունելության և ներքին տեղափոխությունների պայմանագրերի պատրաստում

ü  արձակուրդների/ժամանակավոր անաշխատունակության թերթիկների ժամանակին ձևակերպում

ü  աշխատաժամանակի հաշվառման թերթիկի ստուգում

ü  կադրային հրամանների և կարգադրությունների պատրաստում։

  • Տրամադրել խորհրդատվություն Ընկերության աշխատակիցներին՝ ՀՀ աշխատանքային օրենսդրության հարցերի շուրջ։
  • Ապահովել տվյալների բազաներում տեղեկատվության ժամանակին մուտքագրումը և ակտուալությունը։
  • Պատրաստել համապատասխան արտաքին և ներքին  հաշվետվություններ։
  • Կազմել ամենամսյա արձակուրդների  ճշգրիտ  ժամանակացույցերը՝ ապահովելով մշտական  ակտուալությունը։
  • Ապահովել կարգադրությունների և հանձնարարականների կատարման սահմանված ժամկետները:
  • Համագործակցել Ընկերության ստորաբաժանումների հետ։

Կրթություն`

  • Բարձրագույն կրթություն;
  • ՄՌ որակավորումը ցանկալի է։  

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • Հայկական ծրագրերի գերազանց իմացություն;
  • Վերլուծական մտածողություն;
  • Հաղորդակցվելու և համագործակցելու գերազանց հմտություններ;
  • Թիմայնություն, նախաձեռնողականություն;
  • Ժամանակը կառավարելու կարողություն;
  • Առաջնահերթություններ սահմանելու կարողություն;
  • Արագ կողմնորոշվելու և ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու ունակություն;
  • Ծանրաբեռնված աշխատանքային գրաֆիկով աշխատելու պատրաստակամություն;
  • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն;
  • MS Office իմացություն, մասնավորապես Excel-ի խորացված գիտելիքներ:        

 

Աշխատանքային փորձ`

·        Առնվազն 3-5 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում;

·        Աշխատանքային փորձը մեծ ընկերություններում ողջունելի է։  

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ՝

·        Առողջության ապահովագրություն;

·        Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ);

·        Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);

·        Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից;

 

 

Հետաքրքրված թեկնածուները  կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել “Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող”: 

 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝  նոյեմբերի 10, 2025թ:Team Telecom Armenia-ն փնտրում է Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող, ով պատասխանատու է ապահովել աշխատակիցների աշխատանքային հարաբերությունների և փաստաթղթերի ամբողջական, ճշգրիտ և օրինական վարումը՝ համապատասխան ՀՀ օրենսդրությանը և ընկերության ներքին քաղաքականություններին 

Պաշտոնի անվանում`

Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող

Տնօրինություն`

Մարդկային ռեսուրսների կառավարման և կազմակերպության զարգացման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Վարել կադրային փաստաթղթաշրջանառությունը՝ ապահովելով ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի պահանջներին և ներքին նորմատիվ իրավական ակտերին/կանոնակարգերին համապատասխանությունը, հետևալ գործառույթների իրականացմամբ․

ü  ընդունելության և ներքին տեղափոխությունների պայմանագրերի պատրաստում

ü  արձակուրդների/ժամանակավոր անաշխատունակության թերթիկների ժամանակին ձևակերպում

ü  աշխատաժամանակի հաշվառման թերթիկի ստուգում

ü  կադրային հրամանների և կարգադրությունների պատրաստում։

  • Տրամադրել խորհրդատվություն Ընկերության աշխատակիցներին՝ ՀՀ աշխատանքային օրենսդրության հարցերի շուրջ։
  • Ապահովել տվյալների բազաներում տեղեկատվության ժամանակին մուտքագրումը և ակտուալությունը։
  • Պատրաստել համապատասխան արտաքին և ներքին  հաշվետվություններ։
  • Կազմել ամենամսյա արձակուրդների  ճշգրիտ  ժամանակացույցերը՝ ապահովելով մշտական  ակտուալությունը։
  • Ապահովել կարգադրությունների և հանձնարարականների կատարման սահմանված ժամկետները:
  • Համագործակցել Ընկերության ստորաբաժանումների հետ։

Կրթություն`

  • Բարձրագույն կրթություն;
  • ՄՌ որակավորումը ցանկալի է։  

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • Հայկական ծրագրերի գերազանց իմացություն;
  • Վերլուծական մտածողություն;
  • Հաղորդակցվելու և համագործակցելու գերազանց հմտություններ;
  • Թիմայնություն, նախաձեռնողականություն;
  • Ժամանակը կառավարելու կարողություն;
  • Առաջնահերթություններ սահմանելու կարողություն;
  • Արագ կողմնորոշվելու և ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու ունակություն;
  • Ծանրաբեռնված աշխատանքային գրաֆիկով աշխատելու պատրաստակամություն;
  • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն;
  • MS Office իմացություն, մասնավորապես Excel-ի խորացված գիտելիքներ:        

 

Աշխատանքային փորձ`

·        Առնվազն 3-5 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում;

·        Աշխատանքային փորձը մեծ ընկերություններում ողջունելի է։  

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ՝

·        Առողջության ապահովագրություն;

·        Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ);

·        Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);

·        Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից;

 

 

Հետաքրքրված թեկնածուները  կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել “Աշխատանքային հարաբերությունների և ՄՌ փաստաթղթավորման համակարգող”: 

 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝  նոյեմբերի 10, 2025թ: