Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Հատուկ կարևորության հաճախորդների (B2B) համակարգող, ով պատասխանատու կլինի նոր բիզնես հաճախորդների ներգրավման և սպասարկման համար։
Պաշտոնի անվանում`
|
Հատուկ կարևորության հաճախորդների (B2B) համակարգող |
Տնօրինություն`
|
Կորպորատիվ վաճառքի վարչություն, Կոմերցիոն տնօրինություն
|
Հիմնական պարտականություններ`
|
- Վաճառել ընկերության կորպորատիվ ծառայությունները:
- Իրականացնել լրացուցիչ վաճառքներ կցված հաճախորդների բազայից:
- Ապահովել վաճառքի հիմնական ցուցանիշները:
- Ուսումնասիրել և վերլուծել կորպորատիվ հաճախորդների պահանջները մատուցվող շարժական և ֆիքսված կապի ծառայությունների մասով:
- Կառուցել երկարատև և փոխշահավետ հարաբերություններ հաճախորդների հետ։
- Ապահովել կորպորատիվ հաճախորդների լոյալությունը, որակյալ սպասարկման և նոր, առավել շահավետ առաջարկներ ներկայացնելու միջոցով։
- Կազմակերպել նոր կորպորատիվ հաճախորդների ներգրավման գործընթացը:
|
Կրթություն`
|
|
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`
|
- Վաճառքի տեխնոլոգիաների իմացություն;
- Բիզնեսի և տնտեսագիտության ոլորտների բազմակողմանի իմացություն;
- Հաղորդակցվելու և բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ;
- Հաշվետվություններ պատրաստելու և շնորհանդեսներ անցկացնելու հմտություններ;
- Մարդկանց հետ բարդ իրավիճակներում շփվելու ունակություն;
- Պատասխանատվության զգացողություն;
- Ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու կարողություն;
- Նպատակասլացություն և ճկունություն;
- Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ`MS Office, Power Point;
- Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն և լեզուների իմացություն:
|
Աշխատանքային փորձ`
|
- Ցանկալի է առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ վաճառքի ոլորտում:
|
Արտոնություններ՝
|
- Առողջության ապահովագրություն;
- Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ);
- Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
- Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից;
- Կորպորատիվ տոներ և միջոցառումներ:
|
Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հատուկ կարևորության հաճախորդների (B2B) համակարգող:
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:
Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ հունիսի 30, 2025թ․: