Աշխատակիցների գնահատման, կազմակերպության զարգացման և ներքին հաղորդակցության բաժնի ղեկավար

29 April

Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Աշխատակիցների գնահատման, կազմակերպության զարգացման և ներքին հաղորդակցության բաժնի ղեկավար, ով պատասխանատու է կառավարել ներքին տեղեկատվական հարթակը, կազմակերպել միջոցառումներ/նախաձեռնություններ, որոնք ուղղված են կորպորատիվ մշակույթի զարգացմանը, միջթիմային համագործակցությանը, թիմային ոգու բարձրացմանը, կառավարել  Ընկերության համար կարևորագույն ուղղություններ, ինչպիսիք են աշխատակիցների գնահատման համակարգի (Performance management system) և փոխհաջորդների պլանավորման նախագծի (successor planning project), վարքագծի մոդելի (competency model) ներդնումն ու իրականացումը։

Պաշտոնի անվանում`

 

Աշխատակիցների գնահատման, կազմակերպության զարգացման և ներքին հաղորդակցության բաժնի ղեկավար

 

Տնօրինություն`

Մարդկային ռեսուրսների կառավարման և կազմակերպության զարգացման տնօրինություն

Հիմնական գործառույթներ`

 

·       Կառավարել և շարունակական բարելավել աշխատակիցների կատարողականի գնահատման համակարգի գործընթացները և գործիքները, մասնավորապես, առաջադրել հստակ ակնկալիքներ, տրամադրել հետադարձ կապ և իրականացնել համակարգի ստուգումներ։

  • Ապահովել աշխատակիցների կատարողականի գնահատման համակարգի անխափան աշխատանքը։
  • Համակարգել և կառավարել փոխհաջորդների պլանավորման ծրագիրը։
  • Կազմակերպել թիմային ոգու զարգացմանն ու ամրապնդմանն ուղղված միջոցառումներ (թիմբիլդինգ, սեմինար և այլն):
  • Կատարել շուկայի ուսումնասիրություն և լավագույն փորձի արդյունքներով ներդնել  կոմպետենցիաների և հմտությունների լավագույն մոդելը։
  • Մշակել և անցկացնել հարցումներ Ընկերության ներսում։  
  • Վերլուծել հարցումների արդյունքները և մշակել փոփոխությունների իրականացման գործողությունների պլան։
  • Մշակել և հաստատել ներքին հաղորդակցությունների պլանը և իրականացվելիք արշավները:
  • Տարածել Ընկերության մասին ներքին հաղորդակցությունները բազմալիք հարթակների միջոցով, ապահովելով աշխատակիցների ներգրավվածությունը:
  • Գնահատել տարածվող տեղեկատվության արդյունավետությունը հետադարձ կապի և վերլուծության տվյալներով, առաջարկել բարելավման միջոցառումներ։

Կրթություն`

  • Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է Մարդկային ռեսուրսների կառավարման, մարքեթինգի/PR ոլորտներում

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • ՄՌ նախագծերի վարման փորձ;
  • Աշխատակիցների կատարողականի գնահատման համակարգերի, կոմունիկացիոն հարթակների մասին տեղեկացվածություն ու պրակտիկ գիտելիքներ; 
  • Առաջնորդելու գերազանց հմտություններ;
  • Ստրատեգիկ  և վերլուծական մտածողություն;
  • Միջանձնային հաղորդակցման և համագործակության գերազանց հմտություններ;
  • Սթրեսակայունություն, դրական մտածելակերպ;
  • Գրավիչ տեքստեր և մտքեր գեներացնելու ունակություններ;
  • Միջոցառումներ կազմակերպելու փորձ;
  • Առաջնահերթություններ սահմանելու և ժամանակը կառավարելու կարողություն;
  • Արագ կողմնորոշվելու և ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու ունակություն;
  • Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն։

Աշխատանքային փորձ`

  • Առվազն  5 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում, փորձը Մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում ցանկալի է;
  • Առնվազն 1 տարվա ղեկավարման փորձ։

 

Արտոնություններ`

 

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ)
  • Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով)
  • Այլ արտոնություններ

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել  «Աշխատակիցների գնահատման, կազմակերպության զարգացման և ներքին հաղորդակցության բաժնի ղեկավար»։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հաստիքը թափուր է մինչև  2025թ, մայիսի 29-ը: