Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Զանգերի կենտրոնի մասնագետներ Երևան քաղաքում, ովքեր կապահովեն անմիջական կապն ընկերության և իր ներկա/ապագա հաճախորդների միջև։ Աշխատանքի ճկուն հերթափոխային գրաֆիկը (ներառում է և գիշերային, և ցերեկային գրաֆիկ), ինչպես նաև մասնագիտական աճի հնարավորությունը, այն դարձնում է ավելի գրավիչ ուսանողների համար
Պաշտոնի անվանում`
|
Զանգերի կենտրոնի մասնագետ |
Տնօրինություն`
|
Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն
|
Հիմնական պարտականություններ`
|
- Բացահայտել հաճախորդի կարիքները և տրամադրել ամբողջական տեղեկատվություն։
- Ուսումնասիրել հաճախորդի խնդիրները և հնարավորության դեպքում լուծել դրանք կամ տրամադրել այլընտրանքային լուծումներ։
- Լուծման անհնարինության դեպքում փոխանցել խնդիրները ընկերության այլ ստորաբաժանումներին։
- Հաճախորդներին տրամադրել առաջին մակարդակի տեխնիկական աջակցություն։
|
Կրթություն`
|
- Բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն
- Տեխնիկական կրթությունը կդիտվի որպես առավելություն։
|
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`
|
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է;
- Հերթափոխային գրաֆիկով աշխատելու պատրաստակամություն;
- Հաճախորդամետ և դրական վերաբերմունք;
- Պատասխանատվության զգացում և սովորելու բարձր ունակություն;
- Հաղորդակցվելու և կոնֆլիկտային իրավիճակներ հարթելու հմտություններ;
- Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools (Excel, Word)։
|
Աշխատանքային փորձ`
|
- Աշխատանքային փորձը համապատասխան ոլորտում ցանկալի է
|
Փոխհատուցումներ և արտոնություններ
|
- Առողջության ապահովագրություն;
- Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day-off (արձակուրդային օրերից զատ);
- Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
- Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից:
|
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել CV հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով callcenter.recruitment@telecomarmenia.am հասցեին:
Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:
Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ մայիսի 28, 2025թ․: