Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Տեխնիկական աջակցման մասնագետներ հերթափոխային գրաֆիկով (ցերեկային/գիշերային գրաֆիկ) աշխատելու պատրաստակամությամբ
Պաշտոնի անվանում`
|
Տեխնիկական աջակցման մասնագետ |
Տնօրինություն`
|
Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն
|
Հիմնական պարտականություններ`
|
- Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդների հարցումներին։
- Մշակել ստացված հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն։
- Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում։
- Գրանցել բողոքները/հարցումները համապատասխան ծրագրերի միջոցով և հետևել դրանց ընթացքը/կատարումը այլ բաժինների կողմից։
- Համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ, հաճախորդի խնդիրները արագ հայտնաբերելու և վերացնելու նպատակով:
|
Կրթություն`
|
Բարձրագույն տեխնիկական կրթություն։
|
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`
|
- Համագործակցելու և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;
- Excel-ի խորացված գիտելիքներ;
- IPv4, IPv6TCP/UDP, DHCP, DNS, Linux/Unix ՕՀ իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն;
- Բջջային ցանցերի/սարքավորումների իմացությունը ցանկալի է;
- Գործող պրոդուկտների/ծառայությունների մասին տեղեկացվածություն;
- Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;
- Թիմում աշխատելու գերազանց ունակություններ;
- Ճկուն և վերլուծական մտածողություն;
- Բարդ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու կարողություն;
- Սթրեսակայունություն;
- Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն:
|
Աշխատանքային փորձ`
|
Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում
|
Փոխհատուցումներ և արտոնություններ
|
- Առողջության ապահովագրություն;
- Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day-off (արձակուրդային օրերից զատ);
- Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
- Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից:
|
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել CV հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով hrm@telecomarmenia.am հասցեին:
Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել «Տեխնիկական աջակցման մասնագետ»:
Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30, 2025թ․:
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: