Տեխնիկական աջակցման մասնագետ
Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Տեխնիկական աջակցման մասնագետներ հերթափոխային գրաֆիկով (ցերեկային/գիշերային գրաֆիկ) աշխատելու պատրաստակամությամբ
Պաշտոնի անվանում` |
Տեխնիկական աջակցման մասնագետ |
Տնօրինություն` |
Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն |
Հիմնական պարտականություններ`
|
· Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդների հարցումներին։ · Մշակել ստացված հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն։ · Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում։ · Գրանցել բողոքները/հարցումները համապատասխան ծրագրերի միջոցով և հետևել դրանց ընթացքը/կատարումը այլ բաժինների կողմից։ · Համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ, հաճախորդի խնդիրները արագ հայտնաբերելու և վերացնելու նպատակով: |
Կրթություն` |
· Բարձրագույն տեխնիկական կրթություն։ |
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ` |
· Համագործակցելու և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ; · Excel-ի խորացված գիտելիքներ; · IPv4, IPv6TCP/UDP, DHCP, DNS, Linux/Unix ՕՀ իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն; · Բջջային ցանցերի/սարքավորումների իմացությունը ցանկալի է; · Գործող պրոդուկտների/ծառայությունների գերազանց իմացություն; · Թիմում աշխատելու գերազանց ունակություններ; · Ճկուն և վերլուծական մտածողություն; · Բարդ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու կարողություն; · Սթրեսակայունություն; · Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն: |
Աշխատանքային փորձ` |
· Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում |
Փոխհատուցումներ և արտոնություններ |
|
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել CV հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով hrm@telecomarmenia.am հասցեին:
Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել «Տեխնիկական աջակցման մասնագետ»:
Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ դեկտեմբերի 22, 2024թ․:
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: