Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կարգավորման և պահպանման մասնագետ

16 Մայիսի

Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը) փնտրում է Հաճախորդների հետ հարաբերությունների  կարգավորման և  պահպանման  մասնագետ 

Պաշտոնի անվանում`

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների  կարգավորման և  պահպանման  մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Կազմակերպել հաճախորդների որակավորում և ճանաչում;
  • Իրականացնել հաճախորդի հետ հարաբերությունների կարգավորման և պահպանողական գործառույթներ՝ զանգերի միջոցով;
  • Իրականացնել հաճախորդների ծառայությունների խզումները նախազգուշացնող և կանխող գործողություններ՝ զանգերի միջոցով;
  • Կազմակերպել բողոքների մշակման և դրանց լուծման գործընթացը;
  • Կազմակերպել և վերլուծել բաժանորդների գոհունակությունն արտահայտող հարցումները։

Կրթություն`

  • Բարձրագույն կրթություն

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություններ;
  • Բանակցություններ վարելու ունակություններ;
  • Նախաձեռնողականություն, նորարարություն, պատրաստակամություն փոփոխություններին;
  • Ինքնուրույն աշխատանքի և որոշում կայացնելու ունակություններ;
  • Սթրեսակայունություն, թիմում աշխատելու և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;
  • Պատասխանատվության զգացում;
  • Գրավոր և բանավոր գերազանց արտահայտչականություն;
  • Համակարգչային ցանցերի և Microsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն, մասնավորապես Word, Excel և Powerpoint;
  • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի իմացությունը ողջունելի է:

Աշխատանքային փորձ`

  • Առնվազն 2-3 տարվա փորձ վաճառքի և հաճախորդների սպասարկման ոլորտում:

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հաճախորդների հետ հարաբերությունների  կարգավորման և  պահպանման  մասնագետ։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հայտերն ընդունվում են մինչև սույն թվականի Հունիսի 16-ը: