Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ

28 Հոկտեմբերի

“Տելեկոմ Արմենիա” ընկերությունը` փնտրում է Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետներ (հերթափոխային գրաֆիկ) – Երևան քաղաքում 

Պաշտոնի անվանում`

Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում գրավոր տարբերակով;
  • Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդի հարցումներին՝ գրավոր հարթակի կամ էլ․փոստի միջոցով;
  • Մշակել հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն;
  • Միաժամանակ սպասարկել մի քանի հաճախորդների և զուգահեռ գրանցել բողոքները/հարցերը;
  • Անհրաժեշտության դեպքում ստեղծել հայտ և ուղարկել ըստ առաջնահերթության։

Կրթություն`

·       Բարձրագույն կրթություն

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·       Արագ և գրագետ տպելու հմտություն;

  • Միջանձնային արդյունավետ հարաբերություններ կառուցելու ունակություններ;
  • Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու հմտություններ;
  • Ուշադրություն, ճկունություն, վերլուծական մտածողություն;
  • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն;
  • Micrsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն

Հաճախորդներին սպասարկելու ժամանակակից տեխնիկայի հմտությունները, ՏՏ տեխնոլոգիաների (TCP/IP, OSI մոդելներ) և այլ գիտելիքների ուսուցանումը կապահովվի Ընկերության բարձրակարգ մասնագետների կողմից։

 

 

 

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն (day off)

·       Այլ արտոնություններ:

Ցանկացողներին խնդրում ենք ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն, ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուներով`  hrm@telecomarmenia.am էլ փոստին: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել հաստիքի անվանումը Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ։

Հայտերը ընդունվում են մինչև սույն թվականի Նոյեմբերի 27-ը.