Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ

20 Հոկտեմբերի

Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը փնտրում է Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ ով հնարավորություն կստանա աշխատել 100 ամյա պատմություն ունեցող կազմակերպությունում, որի կայունությունը՝ վաղվա օրվա նկատմամբ վստահության երաշխիքն է։

Մեր արհեստավարժ մասնագետներով համալրված թիմը պատրաստ է աջակցել և փոխանցել իր փորձը մեր նոր թիմակիցներին

Պաշտոնի անվանում`

 

Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ 

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

·      Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության համար ընկերության նոր առաջարկների, ինչպես նաև սպասարկման որակի բարելավմանն ուղղված թրեյնինգների նախապատրաստում և վարում;

·      Ընկերության առաջարկների, ընթացակարգերի, հաճախորդների սպասարկման և այլ թեմաներով պրեզենտացիաների և թրեյնինգ նյութերի պատրաստում;

·      Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության ներսում՝ հատկապես հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերին ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում էլ.փոստով;

·      Տեղեկատվության փոխանակման համար այլ բաժինների հետ փոխադարձ հաղորդակցություն;

·      Որակի բարելավման նպատակով զանգերի/գրավոր հաղորդակցության լսում/ստուգում և գնահատում, մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային համապատասխան;

·      Ամսական/շաբաթական կտրվածքով հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում անմիջական ղեկավարին;

·      Որակի բարելավմանն ուղղված նոր գաղափարների և նախագծերի առաջարկների տրամադրում և դրանց իրագործում;

·      Անհատական, անհրաժեշտության դեպքում նաև խմբային հանդիպումների իրականացում հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերի անդամների հետ՝ առաջացած խնդիրների, բարելավման ենթակա կետերի, սխալների ուղղմանն ուղղված խորհուրդների տրամադրման նպատակով;

·      Անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարություններ՝ օրինակ մասնակցություն գլոբալ նախագծերին, անհրաժեշտ նյութերի պատրաստում և այլն։

Կրթություն`

·      Բարձրագույն կրթություն

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·      Նվազագույնը 2-3 տարվա փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում;

·      Դասընթացներ անցկացնելու ունակություն;

·      Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն;

·      Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools (Excel, Word, Power Point, Outlook);

·      Միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, (գրավոր և բանավոր) գրագետ խոսք;

·      Աշխատանքային էթիկա, պատասխանատվության զգացում, ճկունություն;

·      Վերլուծական մտածողություն, փոփոխություններին ինտեգրվելու և արագ կողմնորոշվելու հմտություններ;

·      Սթրեսակայություն և բարդ/կոնֆլիկտային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն;

Աշխատանքային փորձ`

·      Առողջության ապահովագրություն;

·      Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ)

·      Ծառայողական բջջային կապ (ամսեկան սահմանաչափով)

·      Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից

·      Կորպորատիվ տոներ և միջոցառումներ

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել  Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հայտերն ընդունվում են մինչև  2022թ, Նոյեմբերի 19-ը.: