Հաճախորդների Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ

19 Սեպտեմբերի

Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը փնտրում է Հաճախորդների Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ։  

Պաշտոնի անվանում`

 

Հաճախորդների Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության համար ընկերության նոր առաջարկների, ինչպես նաև սպասարկման որակի բարելավմանն ուղղված թրեյնինգների նախապատրաստում և վարում;
  • Ընկերության առաջարկների, ընթացակարգերի, հաճախորդների սպասարկման  և այլ թեմաներով պրեզենտացիաների և թրեյնինգ նյութերի պատրաստում;
  • Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության ներսում՝ հատկապես  հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերին  ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում էլ.փոստով;
  • Տեղեկատվության փոխանակման համար այլ բաժինների հետ փոխադարձ հաղորդակցություն;
  • Որակի բարելավման նպատակով զանգերի/գրավոր հաղորդակցության լսում/ստուգում և գնահատում, մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային համապատասխան;;
  • Ամսական/շաբաթական կտրվածքով հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում անմիջական ղեկավարին;
  • Որակի բարելավմանն ուղղված նոր գաղափարների և նախագծերի առաջարկների տրամադրում և դրանց իրագործում;
  • Անհատական, անհրաժեշտության դեպքում նաև խմբային հանդիպումների իրականացում հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերի անդամների հետ՝ առաջացած խնդիրների, բարելավման ենթակա կետերի, սխալների ուղղմանն ուղղված խորհուրդների տրամադրման նպատակով;
  • Անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարություններ՝ օրինակ մասնակցություն գլոբալ նախագծերին, անհրաժեշտ նյութերի պատրաստում և այլն։

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·       Բարձրագույն կրթություն

  • Նվազագույնը 2-3 տարվա փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում
  • Դասընթացներ անցկացնելու ունակություն
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն
  • Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools (Excel, Word, Power Point, Outlook)
  • Միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ (գրավոր և բանավոր), գրագետ խոսք
  • Աշխատանքային էթիկա, պատասխանատվության զգացում, ճկունություն
  • Վերլուծական մտածողություն, փոփոխություններին ինտեգրվելու և արագ կողմնորոշվելու հմտություններ
  • Սթրեսակայություն և բարդ/կոնֆլիկտային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն

 

Արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ)
  • Ծառայողական բջջային կապ (ամսեկան սահմանաչափով)

·       Այլ արտոնություններ

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել  Հաճախորդների Սպասարկման Որակի և Տեղեկատվության բաժնի մասնագետ։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հայտերն ընդունվում են մինչև   Հոկտեմբերի 18: