Կոնտակտային Կենտրոնի Ղեկավար

22 Հունիսի

Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը փնտրում է Կոնտակտային Կենտրոնի Ղեկավար  

Պաշտոնի անվանում`

 

Կոնտակտային Կենտրոնի Ղեկավար

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Ղեկավարել Կոնտակտային Կենտրոնի աշխատանքը՝ բարձրացնելով աշխատանքի որակը
  • Պլանավորել, համակարգել և ստուգել անձնակազմի գործունեությունը
  • Մասնակցել նոր աշխատակիցների ներգրավման գործընթացին
  • Իրականացնել անհատական և խմբակային քննարկում/հանդիպումներ   աշխատակազմի հետ
  • Աշխատակիցներին տեղեկացնել ընկերության ներքին քաղաքականության և ընթացակարգերի փոփոխությունների մասին
  • Անհրաժեշտության դեպքում, սահմանել լրացուցիչ դասընթացներ աշխատակիցների համար
  • Թարմացնել անձնակազմին անհրաժեշտ բոլոր փաստաթղթերն ու տեղեկությունները
  • Կառավարել անձնակազմի տարեկան արձակուրդի պլանավորումը
  • Մասնակցել Կոնտակտային Կենտրոնին տրվող լուծումների և գործիքների ընտրությանը և նախագծմանը՝ աշխատանքի արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով
  • Վերանայել Կոնտակտային Կենտրոնի աշխատանքային ժամանակացույցը՝ համոզվելու համար, որ աշխատակիցների բաշխումը ճիշտ է
  • Մշակել և հետևել աշխատակիցների գործունեության գնահատմանը՝ շաբաթական և ամսական կտրվածքով
  • Մշակել, գնահատել և առաջարկել աշխատակիցների քանակն՝ ըստ բյուջեի
  • Վերանայել Կոնտակտային Կենտրոնի համակարգողների կողմից պատրաստված բոլոր հաշվետվությունները, ինչպես նաև վերհանված խնդիրները և հետևել դրանց լուծմանը։

Կրթություն`

  • Բարձրագույն կրթություն, բակալավրի աստիճան, ցանկալի է կառավարման կամ բիզնեսի ոլորտներում

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·       Կազմակերպչական զարգացած հմտություններ

·       Ռազմավարական մտածողություն

·       Նախագծերի կառավարման հմտություն

·       Համագործակցելու և բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ

·       Առաջնորդման և որոշումների կայացման հմտություն

·       Պատասխանատվություն և ճշտապահություն

·       Սթրեսակայություն և բարդ/կոնֆլիկտային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն

  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն
  • Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools (Excel, Word, Power Point, Outlook)

Աշխատանքային փորձ`

  • 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ ղեկավար հաստիքում;
  • Կոնտակտային Կենտրոնում և հաճախորդների սպասարկման ոլորտում

փորձը կդիտվի որպես առավելություն;

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել  Կոնտակտային Կենտրոնի Ղեկավար։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հայտերն ընդունվում են մինչև  2022թ, հուլիսի 20-ը.: