Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը փնտրում է Որակի բարելավման մասնագետ
Պաշտոնի անվանում`
|
Որակի բարելավման մասնագետ
|
Տնօրինություն`
|
Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն
|
Հիմնական պարտականություններ`
|
- Որակի վերահսկման նպատակով զանգերի լսում և գնահատում մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային համապատասխան;
- Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության աշխատակիցների համար անհրաժեշտ թրեյնինգների վարում;
- Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության ներսում՝ հատկապես հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնող թիմերին ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում էլ.փոստով;
- Ճշգրիտ և թարմացված ինֆորմացիայի ապահովում OneClick-ում;
- Գիտելիքների թեստավորման պատրաստում և անցկացում;
- Զրույցների (coaching) անցկացում, հմտությունների բարելավման և զարգացման նպատակով։
|
Կրթություն`
|
- Բարձրագույն կրթություն՝ ցանկալի է տեխնիկակական ոլորտում
|
Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`
|
- Հաղորդակցվելու և թրեյնինգներ վարելու հմտություններ;
- Տեխնիկական նոր ծրագրեր արագ սովորելու ունակություններ;
- Միջանձնային արդյունավետ հարաբերություններ կառուցելու գերազանց ունակություններ;
- Գրագետ անթերի խոսք, հիմնավորելու և համոզելու ունակություն;
- Համակարգչային ցանցերի և Microsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն, մասնավորապես Word, Excel և Powerpoint;
- Պատասխանատվության զգացում;
- Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու կարողություն;
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի իմացությունը ողջունելի է:
|
Աշխատանքային փորձ`
|
- 1-3 տարվա աշխատանքային փորձ հաճախորդների տեխնիկական սպասարկման ոլորտում:
|
Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Որակի բարելավման մասնագետ։
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:
Հայտերն ընդունվում են մինչև 2022թ, Մայիսի 13-ը.: